Suga'ya karşı bu nefreti anlayamıyorum, çocuğa özenti lakabı taktılar ama çocuğun sıfır suçu vardı, hayır ya Şehinşah mevzusu bitti derken şimdi de Jim jones mu ne başlamışYoongi artık 10 sene mixtape çıkarmaz, çünkü neden? sözde armyler(!) ırkçılık yaptığını söyleyip bighite email attı diye HAHAHAHAHAHHAH Taehyung ve Hobi'ye gelen hakaret içerikli, t/acizci yorumlarda da email atmıştık, niye hiçbir açıklama yapmadı Bighit? Daha kendi idollerini savunamayan bir şirketten bundan sonra bir şey beklemeyeceğim, kusura bakın.
Sabır falan kalmadı bizde Suga ırkçılık falan yapmadı, ırkçılık yapanlara gönderme yapmıştı ama tabii kıskanç, umursamaz, saygısız insanlar yine iğrenç şeyler çıkardı.
Birde şey çocukları koruyunca niye koruyorsunuz kendinizden bihaber olmayan kişileri yazmışlar, sebebi şu arkadaşlar hayır yani sizene? istediğimi korur severim. Birilerini korumayı, haksızlık yapılan birinin böyle bir şey yaşamasını istemiyorum, zoruma gidiyor.
Ayrıca hep böyle bir yönüm vardı benim. Az dayak yemedim başkalarından, koruduğum kişiler yüzünden. Neyse hadi yine adaletsiz dünya yine!
Festa var en azından, 2.festam ama 1.'sinden haberim yoktu o sıralar fandomdaydım ama bilmiyordum festa ne demek
Ama emin olun bu boş özürleri asla ama ASLA unutmayacağım.
👌👑SUGA THE YARGI MACHİNE