ALL IS FAIR IN LOVE AND WAR

66 9 13
                                    

Cupsoap: I Neva SI smady mad laka you yet a BBC how the fuck you fi fuck  MY GYAL!! MY PERSONAL GYAL!! And feel seh it aguh guh down Suh bredda..

Jake: dawg drop ih rifle and MEK WI reason.. jus easy bredda ..a likkle pumz bro ..mi and could a gwaan fuck it togeda dawg laka govi govi...

Dingo: 🥺😖😖😩Mi love ih b dawg and you and dah black pussyole jus fuck up mi life dawg...MI DID GO PROPOSE TO HER DAWG!!!!

Jake: CUPSOAP!!! TALK TO DI MAN DAWG MI KNOW YUH NUH WAAH KILL OVA DIS BREDDA EASY!!

Cupsoap: yuh shoulda think BEFORE YUH FUCK MI GYAL PUSSY!!.

Slippaz Tek time reach fi him waist fi pull out him handgun.. WHEN BOMBOCLAAT Cupsoap spot him a draw fi it and tun and tun ih 16 pon him.

Cupsoap: YO WAH YAAH DO!!

Slippaz still try draw ih gun. Fi buss ih  paah pull ih from him waist and














   ...,......................BOW!!!!................


















A di gun that a drop out a slippaz hand..same time him him a drop backway..jomo..move quick and catch him..

Jomo:NOOOOO!! DAWG NO UMBRE PLEASE WAKE UP DAWG!!    PLEASE!!! WAKE UP NUH BREDDA!!! OPEN YUH EYES DAWG!!!!! WI NOT EVEN FIND THE ULTIMATE WEED YET BRO!!!!! MEMBA DI GRENADE GRADE😭😭😭😭😭

Dingo......clap one innah slippaz chest before him could fire it.....

Dingo: UNU THINK A PLAY TING MI DEH PON..

Cupsoap: DINGO!!!! PAAH WI CAN GAAH PRISON!! INNUH DAWG!!!

JOMO:😭😭😭😭😭WAYNE!!!!!!!!!!!!!!

Dingo: BATMAN all yuh BLOODCLAAT WAAH NEXT MAN MOVE A DEAD INNUH!!!!

Jomo wipe him eye Dem and try draw fi him Glock well quick ...Jake grab him  before dingo and cupsoap coulda si.

Jake: BILL BRO JUS CALM!!

Jomo: CALM YUH BOMBOCLAAT SI DI MAN KILL WAYNE!!!! MI AGUH MURDA IH TWO A DEM..

Dingo walk guh ova to Jomo and BUTT him innah him mouth wid ih gun..bay blood a run from paah mouth..

Jomo: AAAHHH: BOMBOCLAAT!!!

Jake:DINGO A TIME FI YUH CUT DI FUCKERY!!! SLIPPAZ AND JOMO NEED FI GAAH HOSPITAL DAWG A ONE GYAL YAAH GWAAN SUH OVA BREDDA!!!

Dingo: OH YUH MEAN IF A ONE GYAL ..A MI WOMAN DAT!!!! A NUH FIMI AND FI YUH ...A FIMI..WAH YUH KNOW BOUT WHEN SHE SICK AND MI AFFI BATHE HER...WAH YUH KNOW BOUT WHEN SHE DID DROP AND LICK HER HEAD AND A MI ONE UP A BOMBOCLAAT HOSPITAL!!! HOW MUCH DAYS AND NIGHT A PRAY FI
SHE GET BETTA..

Jake: BELIEVE MI I KNOW DAWG!!! IH WUL WUL HAVE DAH ONE B DEH BREDDA..MI DEH WID A GIRL FI 3 YEAR AND SHE JUS LEF MI WEH DAY..MI JUS DID A TRY FORGET ABOUT HER A THATS WHY MI AIM FI A FUCK OFFA SHAN DAWG A SWEAR!!!

Cupsoap:MI NUH WAAH HEAR THAT BOMBOWHOLE...

Dingo:YOU PUSSYOLE..A YOU FUCK AQUILAH!! SUCK PUSSY NEIKO!!!

Neiko: yuh think man fraid a you bredda pussy yuh can bad mi up afta man used to bring gyal come gi yuh fuck every week pussy yuh know nth??

Dingo walk guh ova to neiko and kick him a grung and res ih muzzle pon him throat..

Neiko: Aagghg!!! Yuh feel yuh bad IDIOT

Jake: neiko TAP IH NOISE NUH DAWG!!!

Aquilah and Shan from outta nowhere walk guh ova to Dingo and cupsoap and guh hug Dem up..

KORONA KRONIKLESWhere stories live. Discover now