14:27„Tady Ten-kdo-není-teplej-i-když-na-to-prej-vypadá. Pane ponožko, hlásím problém. Ne, Waflička se k Rákosníčkovi ještě nepřidal. Trenér 007 zase spadl ze schodů, a já nemám čas ho zvednout. Zrovna se máme rozdělit, a já mám jít hlídat jinou lokaci. Prosím o poslání posily. Přepínám a končím!"
14:27
„Tady pan Ponožka. Ty-co-nejsi-teplej-i-když-na-to-vypadáš, rozumím, a posílám posilu v civilu. Trenér 007 ji najde pod jménem Sally. Přeji bezproblémový přesun na jinou lokaci. Přepínám a končím!"
14:29
„Tady Trenér 007. Děkuji za posilu, kvůli nošení vysílačky už u mě zůstane.
Waflička je stále na svém stanovišti. Přepínám a končím."
~15:16
„Tady Ledvinka. Pane-co-není-jahelníček, objekt jménem Smile dog opouští svou lokaci, přesouvá se do lokace »Šklebův pokoj«. Dávejte na něj pozor. Přepínám.
15:17
„Tady Pán-co-není-jahelníček. Rozumím, Šedivka už kontroluje objekt jménem Smile dog. Přeji hodně štěstí. Přepínám a končím."
~
16:43„ Tady pan Ponožka. Rákosníček se přesouvá do lokace »Kuchyně«, kde jak víme přebývá Waflička. Prosím Trenéra 007 o přesun do lokace »Wafliččin pokoj«. Místo něj posílám špeha v civilu, pod jménem Emo-girl. Jakmile špeha potká, ať se přesune do požadované lokace. Přepínám!"
16:43
„Tady Trenér 007. Rozumím všemu. Přesouvám se do lokace »Wafliččin pokoj«. Emo-girl je už na svém místě. Vše jde podle plánu. Přepínám a končím."
~16:57
„Tady Emo-girl. Toto je hlášení pro všechny. Pane Ponožko a daLeonardo, Rákosníček opouští svoji lokaci. Nejspíš si všiml mé tajné vysílačky, protože míří do lokace »Rákosníčkův pokoj«. Problémem je, že Waflička hovořil s Rákosníčkem, a přesouvá se do lokace »Šklebův pokoj«. Ty-co-nejsi-teplej-i-když-na-to-vypadáš a Pane-co-není-jahelníček, prosím o zvýšenou pozornost. Šedivko, doporučuji zvýšenou pozornost ohledně objektu jménem Smile dog, a pro Ledvinku a Černobíla mám doporučení na objekt jménem Clockwork. Trenére 007, odvolávám tvou posilu, a přidávám se k tobě. Přesuneme se do lokace »Obývací pokoj«, a pomůžeme Ledvinkovi a Černobílovi, oni budou mít práci s objektem Clockwork. Přepínám.
16:58
„Tady daLeonardo. Já a pan Ponožka se přesouváme do lokace »Rákosníčkův pokoj«. Děkujeme za upozornění. Přeji příjemnější průběh zbytku akce. Přepínám a končím."
16:59
„Tady Ten-kdo-není-teplej-i-když-na-to-prej-vypadá. Já i Pán-co-není-jahelníček rozumíme, a zvyšujeme pozornost. Šedivka taktéž, ohledně objektu Smile dog. Děkuji, a přeji příjemný zbytek operace. Přepínám a končím."
17:01
„Tady Černobíl. Děkujeme za tip, ale objekt jménem Clockwork je náš tajný komplic. Stejně zvyšujeme pozornost, akorát kolem objektu jménem Nina. Děkuji předem za pomoc, a přeji bezproblémový přesun. Přepínám a končím!"
17:02
„Tady Trenér 007. Rozumím, odvolávám posilu jménem Sally. Děkuji, čekám na tebe. Přepínám a končím."
~18:35
„Tady Černobíl. Pane ponožko, máme tu opravdu veliký problém. Prozatím vše probíhalo hladce a nám se podařilo udržet Rákosníčka na uzdě, ale teď se nám vše hroutí. Ledvinka byl před půlhodinou vyslán na misi za Rákosníčkem, a teď se vrátil, ale bez vysílačky. Taky jsem jím byl informován, že ho nedokázal zastavit, a že Rákosníček už vyslal prostřednictvím sebe, Wafličky a Škleba třináct námi nezpozorovaných výpadů proti ostatním objektům ve Slender's Mansion. Prý nám také sdělil, že o nás ví, a že už si nemusíme dělat práci s jeho pozorováním. Podle Ledvinky je to ale jenom lest, tak máme zůstat schovaní. Už to sdělil ostatním. Přepínám!"
18:36
„Tady pan Ponožka. Černobíle, rozumím. Ledvinko, jdi najít svou vysílačku. Přeji hodně štěstí, a doufám, že ji najdeš co nejdříve. Přepínám a končím."
19:00
„Tady Ledvinka. Volám z Černobílovy vysílačky, protože svou už jsem nemohl najít. Vyslal jsem tajného špeha Clockwork, ale vysílačku nejspíš někdo vzal. Přepínám a končím."
~
19:49„Jakže jste to říkali? Jo, už vím. Tady je Slenderman na příjmu. Říkali jste to tak nějak, ne? Každopádně, tohle je zpráva pro všechny. Kdyžtak, tuhletu vysílačku jsem našel na chodbě. Asi jí nikdo nechtěl, tak jsem si jí vzal. Chci vám jen říct, že tý vaší mise mám plný zuby, a chci vás za pět minut u sebe v kanceláři. Jak že jste to říkali na konci? Vypínám a končím? Asi tak nějak. Takže za pět minut budete všichni u mě, jasný!?
~
Opravdu, za pět minut už všichni stáli nastoupení ve Slenderově kanceláři. Stáli tam provinile, s hlavami sklopenými, jako děti co udělaly něco špatně. Slenderman nad nimi jen kroutil hlavou.
„Kdo z vás je vlastně vedoucí týhle nesmyslný mise?" Zeptal se. Hoodie opatrně zvedl ruku.
„Můžeš mi říct, čeho jsi tím chtěl dokázat!?"
„Eh... no...vždyť si nás pověřil tím, abychom se postarali o Rákos..ééh...o BENa." Obhajoval se chudák bezmocný Hoodie.
Slender udělal facepalm.„To sice ano, ale to neznamenalo, hlídat ho celou dobu s vysílačkou v ruce. Stačilo by ho někam zavřít."
„Počkat," ozval se EJ, „on se umí teleportovat. To by asi nefungovalo, ho někam zamknout."
Slenderman se nad tím na chvíli zamyslel, a pak povídal:
„Hele, podle mě ho stačí hodit do hrnce s vodou, víko na něj přibouchnout kladivem, a hrnec zamknout do některého ze sklepů. To by fungovat mělo. Protože jste svůj úkol nesplnili, tak to teď mazejte udělat.
A Jane? Od tebe jsem to tedy nečekal." Řekl Slender zklamaně, když už všichni odcházeli.Když všichni odešli, Slenderman složil hlavu do dlaní. Na větší bandu dementů opravdu narazit nemohl.
~
Tak to by byl už třetí den bez zabíjení a vycházení ven, pomyslel si Slenderman.
Docela by ho zajímalo, jak dlouho to ještě někteří nejmenovaní jedinci vydrží.——————
Zdravím Vás u další kapitolky! Bohužel, s lítostí oznamuji, že mi došla moje předpřipravená zásoba kapitol, takže vydávat budu o hooodně pomaleji. Kdy přesně budu vydávat, to Vám bohužel nepovím, ale budu se snažit alespoň jednou do týdne. Doufám, že jste si tuhle trochu jinou kapitolku užili, já si na ní dala sakra velkou práci. Můžete mi napsat, jaká krycí přezdívka se vám líbila nejvíc, já jsem osobně hrdá na Trenéra 007 :3.Hodně chuti do života přeje Vaše Invisible~
ČTEŠ
Co dělají creepypasty v karanténě? (DOKONČENO)
Humor(Disclaimer: tento příběh je už dost starý) Představte si, že jste mentálně nemocný vrah který miluje zabíjení, nebo příšera co se živí lidským masem...a teď si představte, že jste zamknutí v jednom domě spolu se spoustou dalších takových poškozenýc...