Začátek dne 1, aneb Skoro normální ráno

918 61 11
                                    



Vypadalo to na další normální den ve Slender's Mansion. Toby otravoval Maskyho, Masky se snažil ignorovat Tobyho a normálně konverzovat s Hoodiem, Eyeless Jack si kuchtil něco zřejmě radioaktivního v kuchyni, Jane něco nesrozumitelného vřeštěla a házela noži po Jeffovi, který se zatím úspěšně schovával za gaučem, BEN se rozvaloval u sebe v pokoji a hrál Zeldu, Smile dog spal v pelíšku, Sally si hrála ve svém pokojíku, Slender už po čtvrté přerovnával tu nejvyrovnanější hromádku rovných papírů na svůj vyrovnaný stůl, Lost Silver se snažil sejít ze schodů, aniž by přepadl na hlavu, Liu si někde chilloval, Clokwork se snažila nasnídat nevšímaje si Jane a Jeffa, Puppeter se snažil dostat zpátky gauč, který mu Jeff ukradl na barikádu... zkrátka, začalo to jako úplně normální ráno.
Normální bylo, dokud si Slenderman nezavolal své proxy, a neřekl jim, že normální není.
~
„Máme tu problém." Začal Slender.
„Hele Slendermane, to jsme pochopili, o co tu tedy jde?" Zeptal se Masky, který byl už od probuzení mrzutý.
„Nemám čas tu postávat."
„J-j-jo Slendere, m-máme lepší věci n-na práci." Přidal se okamžitě Toby.
„Ty snad myslíš, že sraní mě do nepříčetnosti je lepší, než poslouchat tady Oliheň?!?!?"
Zvýšil hlas Masky, který byl dnes opravdu mrzutý.
„Hele, já nejsem Oli-"
Toby se snažil obhájit. „J-já tě neštvu... H-h-hoodie co ty na t-to?"
„Já si myslím že ho štveš." Řekl Hoodie. „Ty, a hodně nudná mise od Olihně jsou dvě věci co ho serou nejvíc."
„Hej no tak vy dementi, poslouchejte mě aspoň na chvíli!!!"
Zařval olihňák, který měl dnes velmi špatné spaní i vstávání, a už mu docházela trpělivost.
Ta věc, kvůli které tu jsme, je vážná. Jak jsem řekl, je tu jeden problém. Ten problém se jmenuje..."
Slenderman se hluboce zamyslel. Po chvíli toho nejnejhlubšího dumání pokračoval:
„Ten problém nemá jméno, ale to je nepodstatné. Spočívá v tom, že pro svou vlastní bezpečnost nesmíme odteď až do odvolání zabíjet. A ani vycházet ze Slender's mansion."
Pak ukázal chapadlem na hromádky čisté vyrovnanosti.
Prosím řekněte to ostatním, já tu mám práci."

———

„SI ZE MĚ DĚLÁŠ PRDEL TY HOVNE!?!?!"
Zařval Jeff rozzuřený tak, že by s jeho vztekem mohli dělat náplně do burritos.
______
*Ups, trochu jsme přeskočili. O 5 minut dříve:*
______
Proxy stáli všichni úplně jako kdyby je zrovna vyndali z nějakých mrazáků.( jojo, do jednoho mrazáku by se nevešli xd).
Tak silně na ně Slendermanova slova zapůsobila.

Nesmět zabíjet.
Nesmět chodit...nikam.
To bylo zlé.
Velmi zlé.

První se vzpamatoval Masky.
„Já to neřeknu Jeffovi."
„Já taky ne." Hoodie byl také pohotový.
„T-t-to není fér! J-já nevěděl, že s-se hraje!" Zvolal trochu pomalejší Toby, pohoršený nad chováním svých kamarádů.
Masky i Hoodie jen svorně nemilosrdně pokrčili rameny, odešli, a ponechali Tobyho svému osudu.
______
*Zpátky do přítomnosti~*
______
„Hele J-j-jeffe, to není m-můj nápad. N-nadávej na S-slendyho.", ospravedlňoval se Toby.
Přišlo mu velice nefér, že si na něj Jeff vylíval svou zlost. Jeho nápad to přeci nebyl.
Ale Jeffrey byl podle všeho jiného názoru, protože za častých nadávek mířených na něj, vytáhl nože.

Toby se cítil silně ohrožen.(jakpak by ne, že). Proto vytáhl své eso z...nohavice. Takovou tajnou superschopnost, kterou sice nikdy nevyužil, ale věděl o ní, byl připraven ji použít ve chvíli největšího nebezpečí.
A Jeff s noži byl nebezpečí.
Hluboce se nadechl, vsoukal do sebe co nejvíc vzduchu to šlo, a úplně čistým hlasem, který nepřeskakoval, vykřikl:

HHHEEEEEEEJJJJJ SLEEEEEENDYYYY!!!!!"

Jop, bylo to opravdu hodně nahlas. Opravdu hodně.
Do pokoje, kde se oba zmínění nacházeli, okamžitě zamířila většina creepypast. Taky proč by ne, když uslyšíte někoho takhle řvát. Nenašel se vůbec nikdo, kdo by výkřik neslyšel.
Jeff, který byl v Tobyho velice nepříjemné blízkosti (pro Tobyho nepříjemné, vy úchyláci. Jak už jsem zmínila, měl nože), teď ležel v klubíčku na zemi, třel si uši a všemožně kňoural.
To už se ale objevil Slenderman.
„Co se tu do Zalga svatýho nesvatýho stalo?!?"
„J-Jeff mi dával za z-z-zlé, že n-nemůže z-zabíjet." Toby žaloval jak malý kido. Slenderman byl otrávený z toho, že ho kvůli takovéhle věci vyrušili z jeho rovnací práce.
Ale, co od nich taky čekat, řekl si.
„Ach jo. Jeffrey, co mi na to řekneš ty?" Zeptal se svíjejícího a fňukajícího klubka u svých nohou.

...
Žádná reakce ze strany Jeffa.

„Jeffrey?"

Stále žádná reakce.

„ Jeffrey!?"

Jeff neodpovídal.

Slenderman vypadal zmateně, jako všichni ostatní okolo. Jeff vypadal že ani nevnímá. Ale chytřejšímu Maskymu už to došlo.
Jen stěží zakrýval zlomyslný úšklebek.

„ Slendermane? Já mám pocit, že nám ohluchnul."

——————
Ok, tak tady je první kapča. Jste rádi za ten konec?
Klidně mi můžete psát, co si myslíte, že se stane dál. Ano, už to mám napsaný, ale stejně.
Opravdu doufám, že jste se pobavili a nezničili si den.

Příjemný zbytek večera přeje vaše Invisible~

Co dělají creepypasty v karanténě? (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat