❪☁❫╎0̷0̷̷3̷

38 9 6
                                    


Kamu dekat mana?! Eomma suruh kamu belikan gimbap’ je! Yang lama sangat dah kenapa?! ” Bebel puan choi dihujung talian .

Beomgyu mengdengus , Ini semua hangyul punya pasal! Tak pasal pasal aku kena bebel! Hais nasiblah aku menang dan dapatkan motor dia! Bisik hati beomgyu .

Ye ma. Gyu on the way balik lah niBalas beomgyu ,

Yelah yelah! ” Puan choi menamatkan panggilan ,

Fon telinga dilepaskan dan Beomgyu memandu melalui jalan Gelap yang merupakan jalan Pintas kerumahnya , Sekali lagi handphonenya berdering, beomgyu mencapai handphonenya yang berada dikerusi penumpang bersebelahan dengannya .

Ntah macam mana telefon itu terlepas dari tangannya, beomgyu cuba mencari handphone tersebut menggunakan sebelah tangannya .

duh kemana pulak dah! ” beomgyu mengalihkan pandangan untuk melihat keberadaan handphone ,

dapat pun! ” beomgyu mengalihkan pandangan kearah pemanduannya semula

tiba tiba Seseorang wanita melintas .
Tanpa sengaja beomgyu telah melanggar wanita itu lalu jatuh kejalan-raya, lantas beomgyu menginjak break ,

“ WHAT THE DUCKS! ” handphone dipegangannya diselup kedalam poket belakang seluarnya.  cepat cepat beomgyu keluar dari perut kereta dan berlari menuju kearah manusia yang baru saja dia langgar .

matanya membulat melihat wanita itu yang terbaring dan juga darah yang mengalir dari kepala wanita tersebut

Beomgyu mengangkat kepala wanita itu dan dibaringkan diatas ribanya .

Cik?! Cik?! Bangun cik?! ”  beomgyu mula gementar, tangannya menampar-tampar perlahan wajah wanita itu .

maaf..ka..kan gisooucap wanita itu lalu tidak lagi sedarkan diri .

cik! Cik?! Cik?! Jangan mati dulu cik?! ” ujar beomgyu gelabah .

gisoo...? ” ucap beomgyu perlahan

“ Erk! Apa aku nak buat ni!! ” beomgyu melihat kearah gisoo berharap agar wanita itu sedarkan diri semula sambil tangannya menggaru kepala berfikir apa yang harus dilakukan .

kepalanya mula terfikirkan nama seseorang .

OHYAH! RICHBOY! ”

Handphone dibawa keluar lalu nombor Chenle didail dan tombol call ditekan .

Ada apa? ” sahut chenle Sebaik saja panggilan diangkat,  .

WEH!?  TOLONG AKU CHENLE! ” Pinta beomgyu .

KENAPA? APA JADI?! ” kalut Chenle menyoal dihujung talian .

ѕσмєσиє уσυ ℓσνє∂┇cнσi вєσмgyυWhere stories live. Discover now