❪☁❫╎0̷0̷̷6̷

49 7 12
                                    


10:16pm

Sebaik saja selesai Melakukan urusannya dirumah beomgyu kembali lagi ke hostpital .

Beomgyu melangkah masuk kedalam wad gisoo, bilik itu gelap dan hanya diterangi bulam malam melalui tingkap besar .

pintu wad ditutup dan dia menghampiri katil gisoo , Beomgyu tersenyum nipis apabila melihat gisoo yang tertidur tak berselimut itu .

beomgyu menarik perlahan lahan selimut yang berada dibahagian kaki gisoo lalu menyelimutkan tubuh gisoo .

beomgyu pergi kearah sofa dan membaringkan diri diatas sofa tersebut .

Handphone dikeluarkan dari poket seluarnya .
aplikasi whatsapp dibuka , dan groupchat  creakhead bestfriend ditekan .

  ▓▓ Crackhead bestfriend ▓▓

Ayen si nonsense
: Wehh choi beomgyu!
Berani kau tak bagitahu aku dulu
Yang dia dah sedar!!

Richboy babun
: YAH CHOI BEOMGYU!
Knapa kau tak Bagitahu aku dulu sebelum Si ayen tu!

Me
Eh? Aku nak korang tahu serentak!
Tulah aku bagitahu dekat group ni!

Kuali playboy
: alah! sayangnya... Mesti dia takhappy kan? Sebab bangun bangun je nampak muka kau yang cam jamban tu dulu?  Ish ish ish kesian dia... Hmm takpe mungkin bukan Rezeki dia kot nak tengok muka kacak aku ni waktu baru sedar en?

Sumisomi remove Kuali playboy 

Sumisomi
: menyampah aku dengan keriakan dia 

Ryujin tiger
: Bagus somi 👍

Richboy babun
: Weh Kuali tu Chat aku Memekak minta aku In kan dia dalam group ni balik!

Minjuayu
: apa dah jadi ni?

Richboy added Kuali playboy 

Kuali playboy
: Dah memang aku dilahirkan sebagai manusia Handsome! Jangan lah irihati sangat sampai kick aku dari group!

ѕσмєσиє уσυ ℓσνє∂┇cнσi вєσмgyυWhere stories live. Discover now