Znamení noci: 7 kapitola - knihovna

153 3 0
                                    

Naše rty se setkaly a něžný polibek, který se mezi námi odehrával, byl ten nejsladší v mém životě. V břiše mě šimrala motýlí křídla a příjemný, hřejivý pocit se mi rozléval po těle. Rukou jsem ji odhrnul vlasy z tváře a ona na oplátku prohrábla mé. Polibek nabíral na intenzitě a svět kolem nás se ztrácel. Přitáhl jsem si Molly blíž k sobě a zvednul ji. Omotala kolem mě své nohy a já ji při tom líbal na krku. Molly se začala třást vzrušením, a tak jsem ji položil na stůl a vysvlékl si tričko. Její zrak spočinul na mých vypracovaných svalech a přejela po nich rukama. Moje ruce se také dostávaly stále blíž k její hrudi a jemně zajely pod její triko. Má dlaň obejmula její prsa a začal jsem ji masírovat bradavky. Při tom Molly slastně vzdychala a její ruka mi zajela do rozkroku. Chvíli jsme se navzájem hladili a pak jsem to nevydržel a z obou doslova serval oblečení. Smetl jsem knihy ze stolu a položil na něj Molly. Pusou jsem ji laskal ňadra a prsty nahmatal její dírku. Když jsem k ní dosáhl a svými prsty zajel dovnitř, neudržela se a vyjekla. Abych ji utišil, přitiskl jsem opět své rty na ty její a při tom ji stále dráždil tam dole. Moje polibky se přesouvaly na krk, na prsa, na břicho po chvíli jsem do ní zabořil svůj mrštný jazýček. Kmital jsem s ním sem a tam a Molly mě uvěznila svýma nohama, abych nemohl jazyk vytáhnout dokud nebyla spokojená. Zatímco jsem ji lízal a rukama ji přejížděl po těle, čímž jsem způsobil, že ještě více vrněla, já jsem tam dole ztvrdnul a pomalu jsem docházel na svoje hranice. Když už jsem myslel, že nevydržím, Molly začala stále rychleji vzdychat až nakonec orgasmicky zaječela. Povolila sevření a v rozkoši tam chvíli ležela, zatímco já jsem se dostal nad ní. Nečekal jsem to, ale Molly se překulila a na zádech jsem se ocitl já. Kousla mě do mých břišních svalů, což mě zvláštním způsobem vzrušilo a pomalu se přesouvala dolů. Chytla můj penis až u kořene a pomalu začala rukou přejíždět nahoru a dolů. Po chvíli se k němu přesunula tváří a zvědavým jazykem mi přejela po špičce penisu. Byl jsem jak u vytržení a naštěstí nezůstala jen u toho. Než jsem se nadál tak mi ho kouřila a při tom šikovně hýbala jazykem. Cítil jsem její zuby a jazyk, jak mi přejíždějí po penisu a bál jsem se, že brzy dojdu na konec svých sil. Ale vypadalo to, že jí to vůbec nevadí a ještě zrychlila. Za chvíli jsem byl a zaplnil jsem jí ústa semenem. Bez výčitek polkla a ještě chvíli mě olizovala, aby neopadlo vzrušení. Když jsem opět dostatečně ztvrdnul, dostala se na mě a nechala mě zajet do své pochvy. Začala se zvedat a hýbala boky. Při tom stále vrněla blahem a stále zrychlovala. Po chvilce jsem se ale rozhodl, že se iniciativy chopím já. Převalil jsem jí a opět jsem byl nahoře já. Vzal jsem si ho do ruky a jemně ji dráždil na povrchu. Přejížděl jsem žaludem po jejím klitorisu a pak jemně zajel dovnitř. Začal jsem přirážet a stále jsem zrychloval. Oba jsme si užívali sexu a oddali se okamžiku. Po chvíli jsem ale cítil přicházející únavu, a tak jsme změnili polohu a já do ní vniknul zezadu. Tentokrát jsem se hýbali oba a oba si to ještě víc užívali. Držel jsem jí za její dokonalý zadek a stále tvrději do ní přirážel. Chytl jsem jí za vlasy a doslova ji krotil. Ten samý pohyb sem tam jsme nesčetněkrát opakovali a cítil jsem, jak je uvnitř stále více mokrá. Po pár minutách jsem opět cítil, že déle nevydržím, ale podle vzdychání jsem rozpoznal, že i ona už je na pokraji sil, a tak jsem zrychlil víc a víc a stále tvrději. Pak jsme se oba udělali a strávili zbytek noci v objetí.

Povídky za dveřmiKde žijí příběhy. Začni objevovat