Zakázaná slova - 2

73 2 0
                                    


Kája si konečně vybrala podprsenku, která se jí líbila a zamířila do převlékací kabinky. Její přítel šel hned za ní a sledoval ji při převlékání. Svlékla si svršek a odhalila svoje ňadra. Vzala novou podprsenku a poprosila ho jestli by jí nepomohl. Když jí zapnul, zjistila, že je moc velká a chtěla ji vrátit. Ale klukovi to přišlo akorát vhod. Jeho ruka zajela pod novou podprsenku a chytila její prso. Kája vyjekla a rukou si zakryla ústa. Druhá ruka chlapce pomalu sjela po břiše až dolů a zamířila pod kalhotky k její dírce. Jemně ji tam začal hladit dokud nezvlhla a přitom ji líbal na krku. Ona se akorát snažila zadržet svůj hlas, aby je nepřistihli. Jeho ruka, která ji dráždila bradavku sjela a zatímco ji hladil, sundal jí legíny i s kalhotkami. Obrátil ji k sobě a zády ji přirazil ke zdi. Svým penisem ji chvíli dráždil na klitorisu a pak zajel dovnitř. Zaryla mu nehty do zad a i přes veškerou snahu ji šlo slyšet jak hlasitě vrní. Nechtěla, aby je odhalili tak se mu zakousla do ruky a zatímco on stále přirážel tak stále sténala slastí. Už to nevydržela a poté co ho políbila, ho položila na zem a začala se zvedat a zase klesat. Její tělo skákalo a v tak malé kabince byla veliká šance, že je brzy odhalí. On ji při tom držel za boky a svými prsty držel její zadeček. Ona se k němu naklonila a vášnivě ho políbila. Po chvíli, ale kluk opět změnil polohu a zvedl ji. Otočil ji tváří ke stěně a strčil ji ho tam zezadu. Nemohl se déle udržet a jel stále rychleji sem tam sem tam. Po chvíli oba cítili, že jsou na hranicích a kabinku zaplnil hlasitý dívčí výkřik.

Povídky za dveřmiKde žijí příběhy. Začni objevovat