Znamení noci: 8. kapitola ložnice v sídle

88 2 0
                                    



Molly vzdychla a její tep se konečně trochu zpomalil. ,,A... Mohla bych dneska spát tady?"

,,To se ti tvůj pokoj nelíbí?" nechápal jsem.

,,Já myslela s tebou, ty blbečku," zasmála se.

Chvilku jsem se na ni nechápavě díval, ale pak jsem to konečně pochopil. ,,Uchh, jasně že jo."

,,Víš, to co se stalo v té knihovně..." začala a její dech se zrychlil. Podívala se na mě a její tváře byli rudé. Povalila mě na postel a sedla si na moje břicho. Moje ruce ji chytly za boky a hladily její hladkou kůži. Cítil jsem z ní neskutečnou horkost a její dech se staále zrychloval, až její nadšení vyústilo natolik, že se vysvlékla pořád sedící na mě.

Rukama zajela pod mé triko a  přejížděla po svalech. Její boky se začali hýbat a já cítil jak ve mě roste vzrušenní.

,,Molly..." zasténal jsem.

,,Ticho blbečku." umlčela mě polibkem.

Svými prsty jsem objal její prsa a hrál si s jejími bradavkami a jednou rukou zamířil dolů. Molly slastně zakňučela a třásla se vzrušením. Než jsem se nadál, servala ze mě i mé oblečení a chopila se mého penisu. Pěkně si s ním hrála a svými prsty po něm pomalu přejížděla. Druhou rukou si při tom dráždila svoju dírku a já jen zabořil prsty do měkké postele. Po chvíli už jsem se neudržel a povalil ji na záda.

Dostal jsem se k ní dolů a jemně ji začal lechtat jazykem. Držela mě za vlasy a potichu vrněla. Jednou rukou si zakryla pusu aby jí neslyšelo služebnictvo a já přidal pár prstů, které jsem strčil dvonitř a opakovanými pohyby dovnitř a ven přiváděl Molly k extázi. Když už bylo slyšet, že to déle nevydrží, vzal jsem si ho do ruky a dráždil svým žaludem na vrchu jejího klitorisu. Pak jsem zajel dovnitř a oba jsme ve slastném spojení vydrželi desítky minut.

Pravidelně jsme střídali polohy a užívali si jeden druhého. Nejdříve jsem do ní proniknul zezadu a pomalu zrychloval. Cítil jsem jak víc a víc vlhne a tím pocit vzrušení neustále narůstal. Opřel jsem ji o čelo postele a chytil za boky. Přirážel jsem stále intenzivněji a v tu chvíli už si nedělala hlavu s tím, že nás někdo uslyší. Křičela na celé kolo a neskutečně si užívala naši chvilku. Dále jsme znovu změnili pozici. V misionářské poloze jsme se líbali a já pomalu přirážel. Molly měla nejméně dvakrát orgasmus a pořádně mě za to odměnila v podobě finálního čísla. Osedlala si mě a svými boky tymicky hýbala dokud jsme se oba znovu neudělali.

Chvíli po tom jsme ještě leželi a oba jsme toho druhého ještě rukou dráždili, ale už jsme neměli síly na to pokračovat. Ještě jsem ji naposledy políbil a pomalu usnul.

Povídky za dveřmiKde žijí příběhy. Začni objevovat