Venku pršelo a kapky bubnovaly na sklo okenic. Kája cítila jeho vůni, jak stál vedle ní a přes mokré tričko se rýsovaly jeho svaly. Strhnul ho ze sebe a podíval se na ni. Její dech se zrychlil jak se k ní pomalu přibližoval. Cítila na tváři jeho dech a v další chvíli ji políbil. Ona mu polibek opětovala a chytila ho kolem krku. Jeho ruce ji chytily za boky a pomalu přejížděli k prsům. Kája vzdychla jak dosáhl jejích bradavek a svlékla si tílko. Nechala ho aby ji hladil svýma drsnýma rukama a sama mu přejížděla prsty sval po svalu a snažila se udržet na uzdě. Po chvíli se ale neudržel on a přirazil ji ke zdi. Vášnivě ji líbal a držel její ruce, aby mu nezvládla utéct. Spoutaná Kája se jen nechávala unést rozkoší a cítila jak v ní roste touha. Po chvíli jeho ruce, které do té chvíle přejížděli po její holé kůži, strhali zbytky jejího oblečení. Jednou rukou přidržel její paže nahoře jako přikované ke stěně a druhou rukou jí dráždil dole. Prsty jí zajel dovnitř a palcem jediným venku přejížděl po klitorisu. Kája byla napospas tomuto muži a bezmocně jen stála. Po chvíli vytáhnul svůj penis, kterým dráždil její pošťeváček. Pak jí otočil a opřená o zeď, ohnutá čekala co se bude dít. On ji chytil za vlasy vniknul do ní. Začal rychle přirážet a ona stále opřená o zeď se během chvíle udělala. Ale i přesto nepřestával a dále do ní zajížděl s jednou rukou držící její vlasy a druhou plácajíc její zadeček. Pustil její vlasy a chytil za obě prsa. Kája se narovnala do takové míry aby do ní mohl opět přirážet. Mačkal její prsa a při tom jeho žalud dráždil její vnitřek. Po pár minutách neustávajícího sexu se zastavil a znovu ji obrátil. Vniknul do ni zepředu a zvednul ji do vzduchu. Držel ji za zadek a opřel o zeď. Ona se chytila nohama jeho zad a zády přitisknutá ke zdi se opět nechala uchlácholit jeho penisem. Stále ji držel opřenou o zeď pár stop nad zemí a stále tvrději přirážel. Ona ho obejmula a kousla do ramene. Tím nakopla jeho zbytky energie a on zrychlil dokud se znovu neudělala a on s ní. Celý ten večer byl jen o sexu.
ČTEŠ
Povídky za dveřmi
RandomTyto povídky jsou zpestření knihy Znamení noci plus další sexuální povídky, které mě napadli. U knihy bude vždy označena kapitola a část, takže kdo bude chtít, může si prodloužit mojí knihu těmito vsuvkami :p