: 𝙁𝙒𝙈5

4 0 0
                                    


ʸᵒᵘ ᵃⁿᵈ ᵐᵉ. ᶠᵒʳᵉᵛᵉʳ, ᵖˡᵉᵃˢᵉ?

$$$

a

ku mengangkat phone yang dari tadi asyik berdering. serabut pun ada.

"𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙨𝙖𝙡 𝙩𝙖𝙠 𝙟𝙖𝙬𝙖𝙗 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙞. 𝙙𝙖𝙝 𝙗𝙖𝙣𝙮𝙖𝙠 𝙠𝙖𝙡𝙞 𝙠𝙤𝙩 𝙞 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙖𝙠 𝙙𝙖𝙥𝙖𝙩 𝙙𝙖𝙥𝙖𝙩. 𝙞 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙬𝙤𝙧𝙧𝙞𝙚𝙙 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙮𝙤𝙪"

"kan i dah kata jangan risau pasal i. pandai la i jaga diri i. don't need any people to take care of my life"

aku mengeluh. kadang kadang tak suka juga orang yang nak masuk campur hal aku. this is my life so you don't need to control it.

"𝙖𝙥𝙖 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙖𝙠𝙖𝙥 𝙣𝙞? 𝙝𝙚𝙡𝙤 𝙞'𝙢 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙜𝙛 𝙨𝙤 𝙞 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙚𝙣𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙖𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙙𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙣𝙤𝙬"
laura mula membebel.

salah aku juga sebenarnya. gatal nak cari gf semua. hm aku tak tahu kenapa sekarang aku takde feeling pun dekat perempuan. aku rasa nak teruskan hidup aku je. tanpa sesiapa.

" helo girls. you're not my wife to know all about me. stakat gf i je"
aku mula menyampah.

jujur laura aku malas nak layan perangai kau sekarang.

"𝙝𝙚𝙞 𝙖𝙞𝙧𝙚𝙡 𝙬𝙝𝙖𝙩'𝙨 𝙬𝙧𝙤𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙮𝙤𝙪? 𝙨𝙚𝙡𝙖𝙢𝙖 𝙣𝙞 𝙠𝙞𝙩𝙖 𝙘𝙤𝙪𝙥𝙡𝙚 𝙤𝙠𝙚𝙞 𝙟𝙚. 𝙠𝙚𝙣𝙖𝙥𝙖 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙚𝙩𝙞𝙗𝙖 𝙟𝙚 𝙟𝙖𝙙𝙞 𝙘𝙖𝙢𝙣𝙞. 𝙠𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙗𝙖𝙙 𝙢𝙤𝙤𝙙. 𝙞'𝙢 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮 𝙠𝙖𝙘𝙖𝙪 𝙮𝙤𝙪 🥺"
ada nada merajuk di hujung katanya.

nilah aku tak suka pasal perempuan sikit sikit nak merajuk. apo kehe!
perempuan memang tak pernah paham perasan lelaki eh?

" tak you. i just cuma taknak sapa sapa ganggu i sekarang. kalau boleh you jangan la asyik call i. give me some time to release tension"

aku terpaksa jujur.

"𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮 𝙮𝙤𝙪 𝙞 𝙩𝙖𝙠𝙣𝙖𝙠 𝙥𝙪𝙣 𝙗𝙪𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙨𝙩𝙧𝙚𝙨𝙨. 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮 𝙨𝙚𝙨𝙖𝙣𝙜𝙖𝙩 🥺 . 𝙤𝙠𝙚𝙞 𝙞 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙜𝙞𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙩𝙞𝙢𝙚𝙨. 𝙗𝙝𝙖𝙞 𝙮𝙤𝙪❤️❤️❤️!!"

"bhai"
aku membalas sepatah. betul ke dia ni nak bagi aku masa. macam tak kenal kau laura. ni mesti esok kau call aku lagi tak silap malam ni pun nak call aku.

aku meletakkan ganggang phone.

aku terlihat cicak sedang menyandar basikalnya di dinding rumahnya.

'hm kau ni memang sejenis perempuan keras hati sikit'
aku tersenyum di hujung kata.

$$$

𝙛𝙤𝙧𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙢𝙚 :3Where stories live. Discover now