ssoulskin-

22 7 2
                                    

ssoulskin-

ʙ ᴄʙᴏи 15 ᴧᴇᴛ я ᴨᴇᴩᴇжиᴧᴀ дᴏᴄᴛᴀᴛᴏчнᴏ нᴇᴄчᴀᴄᴛья и ᴄᴛᴏᴧьᴋᴏ жᴇ ᴄчᴀᴄᴛья, хᴏᴛя ʙᴛᴏᴩᴏᴦᴏ, ᴋᴏнᴇчнᴏ быᴧᴏ ᴨᴩиʍнᴏжᴇ. ᴄᴀʍый ɜᴀᴨᴏʍниʙɯийᴄя ᴄᴧучᴀй ʍᴏᴇᴦᴏ ᴄчᴀᴄᴛьᴇ быᴧᴏ, ᴋᴏнᴇчнᴏ ʙ ᴋᴩуᴦу ᴩᴏдных и ᴧюбиʍых дᴩуɜᴇй. ϶ᴛᴏ быᴧᴏ нᴀᴋᴀнунᴇ ʍᴏᴇᴦᴏ дня ᴩᴏждᴇния, ᴀ ᴛᴏчнᴇᴇ быᴛь, бᴧижᴇ ᴋ 25-ᴛᴏʍу нᴏябᴩя. ᴛᴏᴦдᴀ нᴇ быᴧᴏ ниᴋᴀᴋᴏᴦᴏ ʙиᴩуᴄᴀ и быᴧᴀ ᴄʙᴏбᴏдᴀ, ᴨᴏ ᴋᴏᴛᴏᴩᴏй я ᴛᴀᴋ ᴄᴇйчᴀᴄ ᴄᴋучᴀю. ᴛᴀᴋ ʙᴏᴛ, ʙ ᴏдин дᴇнь ʍы ᴄ дᴩуɜьяʍи ᴄᴏбᴩᴀᴧиᴄь ᴨᴏᴦуᴧяᴛь. нᴏ, ᴋᴀᴋ иɜʙᴇᴄᴛнᴏ, ʙ ᴏᴋᴩᴇᴄᴛнᴏᴄᴛях, ᴦдᴇ нᴀхᴏдиᴛᴄя ʍᴏй ʍᴋᴩ ᴇᴄᴛь ɜᴀбᴩᴏɯᴋи. ᴛᴀʍ ʙᴩᴏдᴇ 'идёᴛ ᴩᴇʍᴏнᴛ', нᴏ ниᴋудᴀ ᴏн нᴇ идёᴛ. ᴩᴇɯиᴧи ʍы ᴨᴏбᴩᴏдиᴛь ᴨᴏ ᴛᴇʍ ʍᴇᴄᴛᴀʍ ʙᴨᴇᴩʙыᴇ. нᴀ ᴄᴀʍᴏʍ дᴇᴧᴇ ϶ᴛᴏ ʍᴇᴄᴛᴏ быᴧᴏ ᴄᴛᴩᴀɯныʍ. ʍы ᴄᴛᴀᴧи бᴩᴏдиᴛь ʙᴏᴋᴩуᴦ и ᴩᴇɯиᴧи ᴨᴏдняᴛᴄя ужᴇ нᴀʙᴇᴩх. быᴧи ʙᴇᴄᴇᴧыᴇ ɯуᴛᴋи, ᴏбɜыʙᴀᴧᴋи, ɸᴧиᴩᴛ, ᴏбиды, ᴧюбᴏʙь, дᴩᴀᴋи. ϶ᴛᴏ ʙᴄё быᴧᴏ ᴛᴀᴋиʍ иᴄᴋᴩᴇнниʍ и ᴛᴀᴋиʍ ᴋᴏʍɸᴏᴩᴛныʍ. ᴏбыᴄᴋᴀʙ ʙᴄё ɜдᴀниᴇ, ᴀ ᴏнᴏ быᴧᴏ ᴋᴀжᴇᴛᴄя 6-ᴛи, ᴧибᴏ 7-ʍи ϶ᴛᴀжныʍ, ʍы уᴄᴛᴀᴧи и удуʍᴀᴧи ᴨᴏдняᴛᴄя нᴀ ᴋᴩыɯу. ϶ᴛᴏ быᴧᴀ ᴨᴧᴏхᴀя идᴇя. я бᴏюᴄь ʙыᴄᴏᴛы и ʍᴇня нᴀчнёᴛ уᴋᴀчиʙᴀᴛь, нᴏ я жᴇ иᴄᴋᴀᴧᴀ ᴨᴩиᴋᴧючᴇния нᴀ ᴄʙᴏю ᴨяᴛую ᴛᴏчᴋу. ʍы ʙᴄё-ᴛᴀᴋи ᴨᴏдняᴧиᴄь и ᴏᴄʙᴏиᴧиᴄь нᴀ ϶ᴛᴏй, нᴀ удиʙᴧᴇниᴇ, уюᴛнᴏй ᴋᴩыɯᴇ. ʙидиʍᴏ нᴀɯи ᴧиʙни ᴨᴩᴏʍыʙᴀᴧи ᴋᴀждый ᴩᴀɜ ʙᴄю ᴦᴩяɜь, иᴧи дᴀжᴇ ᴇё и нᴇ быᴧᴏ. нᴀʙᴇᴩху быᴧ ʙᴇᴛᴇᴩ, ᴛучи, нᴏ ʍы, ϶ᴛᴏ я дʙᴀ дᴩуᴦᴀ и ʙᴧᴀдᴀ, ᴄʙᴇᴄиʙ ᴄʙᴏи нᴏᴦи ᴄ ᴋᴩыɯи ᴄᴛᴀᴧи ɸᴏᴛᴋᴀᴛьᴄя. ᴄᴧᴀʙᴀ ᴛᴏʍу, чᴛᴏ ᴛᴇᴧᴇɸᴏн ᴏднᴏᴦᴏ иɜ ᴨᴀᴩнᴇй ᴋ чᴇᴩᴛу ᴨᴏᴛᴏʍ ᴩᴀɜбиᴧᴄя, нᴇᴛᴏ ʍᴏё ᴧицᴏ нᴀ ϶ᴛих ɸᴏᴛᴋᴀх быᴧᴏ чᴛᴏ-ᴛᴏ ᴄ чᴇʍ-ᴛᴏ. ϶ʍᴏции быᴧи ᴛиᴨᴀ *ᴄᴇйчᴀᴄ, ᴄуᴋᴀ, уᴨᴀду и ᴩᴀɜᴏбьюᴄь нᴀхᴩᴇн* + *ᴏй, ᴋᴀᴋ ʙᴇᴄᴇᴧᴏ* + *нᴀдᴏ уᴧыбᴀᴛьᴄя* + *чᴛᴏ-ᴛᴏ ʍᴇня ᴛᴏɯниᴛ* ᴛᴀᴋиᴇ ʍᴏʍᴇнᴛы ɜᴀбыᴛь нᴇʙᴏɜʍᴏжнᴏ и дᴀжᴇ дᴏ ᴄих ᴨᴏᴩ ʍы ʙᴄᴨᴏʍинᴀᴇʍ, ᴋᴀᴋ дуᴩᴀчиᴧиᴄь ʙ ᴛᴏᴛ дᴇнь. ᴛᴀᴋих днᴇй, ᴋᴏнᴇчнᴏ быᴧᴏ ᴏчᴇнь ʍнᴏᴦᴏ, и я инᴏᴦдᴀ дуʍᴀю, ᴋᴀᴋ ʍы ᴨᴏᴛᴏʍ, чᴇᴩᴇɜ 20-30 ᴧᴇᴛ будᴇʍ ʙᴄᴨᴏʍинᴀᴛь, ᴋᴀᴋ ᴄидᴇᴧи ʙ ᴄухᴏʍ бᴀᴄᴄᴇйнᴇ нᴀдᴇᴦᴏ ᴋʙᴀᴩᴛᴀᴧᴀ, ᴋᴀᴋ ᴄᴏжᴦᴧи ʍуᴄᴏᴩ, ʙ ᴋᴏᴛᴏᴩᴏй ᴏᴋᴀɜᴀᴧᴄя ᴨᴩᴏᴛиʙный ᴋᴏᴛ, ᴋᴏᴛᴏᴩᴏᴦᴏ ᴨᴏᴛᴏʍ иʍᴩᴀн ʙыᴛᴀщиᴧ иɜ ᴏᴦня, ᴋᴀᴋ ʍы ᴋᴀждый дᴇнь ᴋуɯᴀᴧи ᴦᴏᴩячиᴇ ᴧᴇᴨёɯᴋи ᴨᴏᴄᴧᴇ уᴩᴏᴋᴏʙ, ᴋᴀᴋ ʙᴄᴇʍ ᴋᴧᴀᴄᴄᴏʍ и ᴄ ᴋᴧ. ᴩуᴋᴏʍ ᴨᴏɯᴧи ᴦуᴧяᴛь ʙ ᴀ϶ᴩᴏᴨᴏᴩᴛ. ϶ᴛи ʍᴏʍᴇнᴛы ʙ дᴇᴛᴄᴛʙᴇ ᴛᴀᴋ ʙᴀжны и нᴇɜᴀбыʙᴀᴇʍы.

ᴛᴀᴋ чᴛᴏ бᴇᴩᴇᴦиᴛᴇ и цᴇниᴛᴇ ᴄʙᴏё ʙᴩᴇʍя, ᴨᴩᴏжиʙᴀйᴛᴇ ᴄʙᴏи дни нᴇɜᴀбыʙᴀᴇʍᴏ, и ʙᴄё ᴩᴀʙнᴏ, чᴛᴏ ϶ᴛᴏ нᴇᴨᴩᴀʙиᴧьнᴏ. жиʙёɯь ᴏдин ᴩᴀɜ. ʙᴇдь ɜᴀ ᴨᴧᴏхиᴇ ᴨᴏᴄᴛуᴨᴋи будуᴛ ʙᴇᴄᴇᴧᴏ нᴀᴋᴀɜыʙᴀᴛь, ᴀ нᴇ убиʙᴀᴛь).

счастье | проект.Место, где живут истории. Откройте их для себя