Ben didem. Klasik bi hayatı olan klasik bi kız.Herneyse bugün lise 2 olucam.Mutlumuyum bilmiyorum, ama bütün arkadaşlarımı özlemişim.Uyandım ve hemen aşağıya indim.Ablam, Annem ve Babam kahvaltı ediyorlardı.Ablamın yanına geçtim, ve hızlıca kahvaltımı ettim.Sofrayı toplamalarınada yardım ettikten sonra koşa koşa odama çıktım.Özel okula gittiğim için serbest giyiniyordum.Bugün abartılı olmayan bi kombin yaptım.
Gİyindiklerim👇
Birazda nemlendirici sürdüm.Hazır olduğumda aynaya baktım, hoş görünüyordu.Saçımıda yukarıdan sıkıca bağlayıp iki yandan küçük bi tutam bıraktım.Telefonumu masanın üstünden alıp aşağıya indim.Ablamla birlikte evden çıktık. Hava güzeldi arabaya binmeden yürüyerek gittik.Ablamla bi noktadan sonra ayrılıp okulumun yolunu tuttum.Okul bahçesine girdiğimde Zeynep'i gördüm.Hemen yanına gittim.Çok özlemiştim. Zeynep'in giyindikleri👇
Onun fiziğine ve güzelliğine yakışmış bi kombin yapmıştı.Sonra beraber sarılıp okula girdik, ikimizde heyecanlıydık.Hocamız bugün yeni öğrencinin geleceğini söylemişti.Merak ediyordum, sınıfa adım attığımızda nisayla ılgını gördük hemen sarıldık, sıralarımıza oturduk
Nisanın giyindikleri👇
Hoş görünüyordu.Ona çok yakışmıştı,ve zaten gözlükte ayrı bir hava katıyordu.
Ilgının giyindikleri👇Ilgında çok hoştu, abartısız ve bi okadar mükemmel kombin yapmıştı.Sınıfa ayça geldi, ayçayıda seviyordum ama gıcık olabiliyordu.Kendini beğenmiş bir yapısı vardı.Abartıya bayılan bir kızdı.Herneyse derse başlamak üzereydik, Zeyneple oturuyordum.Hoca sınıfa girdi ve yeni öğrenciyi açıkladı.Sınıfa giren çocuk erkekti.Doğrusunu söylemek gerekirse fazla yakışıklıydı, onunla kısa bi ara göz göze geldik, gözleri yeşili andıran maviydi.Kendini tanıtırken o güzel gülüşünüde gördüm, adı Yiğit'ti.Neden bilmiyorum ama kendimi garip hissediyordum.Saçmaladığımı düşünerek kafamı çevirdim.Ama gözlerim o yakışıklıya kayıverdi.Anlamadım ama oda bana bakıyordu. Bi an gözlerimi kaçırdım, ona baktığımda bi his oluşuyodu.Yiğit ademin yanına oturdu.Ademle şimdiden iyi anlaşıyorlardı.Derse başladığımızda kafam dağınıktı, hâlâ yiğiti düşünüyordum.Bir ara tekrar baktığımda sanki oda bana bakıyordu, ders boyunca böyle birbirimize bakıyorduk.Son anda zil çaldı ve kafamı zeynep'e çevirip dışarı gitmek istediğimi söyledim,gülümseyerek kafa salladı, Beraber dışarı çıktık, hava almak içi okul etrafında biraz gezindik.Arkamızdan bi ses geldi.
Adem:kızlarr bekleyiinn!
Zeynep:ne oluyo?
Adem:bizde sizle gelelim.Dediğinde yanında yiğiti gördüm ve gülümsüyordu.Zeynep hemen atladı.
Zeynep:tamam gelin.
Adem:tamamm hem yiğitlede tanışırsınız. Öylece bakıyorduk, biribirimize.Sonra adem zeynep'in yanına gitti.Kulağına bişeyler fısıldadı. Zeynep'te bana bakıp gülümsedi. Zeynep:knk bizim biraz işimiz var şimdi hatırladık siz kaynaşın. Didem:nereye gidiyorsunuz ya!? Dediğimde koşa koşa gittiler.Kafamı çevirdiğimde yiğit bana bakıyordu, elini uzattı. Yiğit:Ben yiğit, sende didem olmalısın demi?! Didem:e-evet ben didem dediğimde gülümsedi. Yiğit:bu okulu şimdiden çok sevdim. Didem:Sevindim. Yiğit:e ozaman gezelim biraz konuşuruz, hem daha iyi tanırız birbirimizi.! Didem:tabiki daha iyi tanırız birbirimizi. Diyerek ona katıldığımda bana biraz daha yaklaşarak gülümsemeye başladı bende ona eşlik ederek gülümsedim...
-----------------------------------------------------------(Evet bu yazdığım ilk kitap olucak umarım seversiniz devamı gelecekk şimdilik bukadar bakalım neler olucak.Oylarsanız çok mutlu olurum💗♥)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"HER TARAFTA SEN"
Ficção Adolescente"Birbiri seveceğini tahmin edemeyen iki gencin birbirine aşık olması"