|•ZEYNEP•|
Yiğit, okula geldiği ilk gün Didemde bazı tuhaflıklar gördüm.Sürekli bişeyler düşünüyor ve nerdeyse ders boyunca yiğite bakıyordu.Aynı durum Yiğitte de oluyordu.Ademde bahçede gezerken kulağıma "biraz yalnız bırakalım, tanışsınlar, belliki ilk günden aşk kokuları var havada"diye fısıldayarak sırıttı.Ona katılarak onları yalnız bırakmaya karar verdim.Birbirlerine olan bakışları keskin ve bi okadar aşk bakışlarıydı.İlk gün olduğu için dideme hislerini sormadım.Zil çaldı, ve garip ikili utangaç bişekilde sınıfa girdiler Yiğit sırasına geçerken Dideme" Tanıştığıma memnun oldum."diyip hafifçe gülümsedi.Didemde ona katılarak"Bende"cevabını vererek gülümsedi, hâlâ birbirlerine bakıyorlardı.Hoca gelince sıralarımıza oturduk.Didem keyifli ve mutlu görünüyordu, onun mutluluğu benim için çok önemliydi.
|•YİĞİT•|
Babamın iş nedeni sayesinde bu şehre taşındık.İlk defa gördüğüm ve mini olmasına rağmen güzel bir şehirdi.Bugün okulumun ilk günüydü.Nedense çok tuhaf hissediyordum.Sınıfta bir kız gördüm.İsmi Didem .Okadar güzeldi ki beni ona bağlayan bişey vardı.Aşıkmıydım, yoksa bi hevesmi diye düşündüm.Ama hayır bu bi heves değildi.Sanırım ona aşık olmuştum.Sınıfa ilk geldiğimde Ademle tanışmıştım.Çok iyi bi çocuktu.Ders bitince çantamı da alıp yola koyuldum.
|•DİDEM•|
Bugün zeynep ve ılgın bizde kalacaklardı.Ailelerimiz çok iyi arkadaşlardı.Olanları sanırım kızlarada anlatmam gerekiyordu.Yiğite aşık olmuştum.Onun bana karşı olan hislerini bilmiyordum.Belkide arkadaş olarak görüyordur.Okul çıkışı Zeynep ve Ilgınla bizim eve gittik.Bizi kapıda annem ve ablam karşıladı.
Didemin ablası(DA):Hoşgeldiniz fıstıklar içeri gelin .
Zeynep:Hoşbulduk İrem abla.
Ilgın:Hoşbulduk:)
Didem:Hadi kızlar,biz odama geçelim.Hem hazırlanırız.Nede olsa akşam pijama partisii vaarr.
Didemin annesi(DA):Açmısınız kızlar?Hemen bişeyler hazırlayayımmı?
Zeynep&Ilgın:Yok şenay teyze sağol:))
Didemin annesi (DA):Peki kuzularım acıkırsanız söyleyin çekinmeyin sakınn.
Zeynep&Ilgın: Tamam şenay teyze söyleriz:))
Didem:Hadi kızlar biz gidelimm.
Zeynep&Ilgın:Tamam gidelimm.
Kızlar pijama partisi içinde kıyafetlerini getirmişlerdi, arada böyle kaçamaklar yapıyorduk.Hızlıca odaya girip giyindik.
Giyindiklerim👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"HER TARAFTA SEN"
Roman pour Adolescents"Birbiri seveceğini tahmin edemeyen iki gencin birbirine aşık olması"