Chanyeol
Baekhyuna baktım,ellerimi yüzüne koydum."İyi misin?"diye sordum."İyi değilim! Hem de hiç! B-benim yüzümden masum biri öldü!"titriyordu.Ona hızla sarıldım.
"Sadece uyumak istiyorum,bu... benim için çok fazla,eve gitmek istiyorum."
Elini tuttum,durdu."O adamlar seni takip edebilir,benim ile kal."
Bana baktı,derin nefes verdi."Seni de gördüler,yani aynıyız bir arkadaşımla birlikte kalacağız ünlü olmadığı için sorun olmaz"dedi.
Telefonu çıkardı,rehberde gezindi ve kulağına koydu.
"Alo,Tae.Sana ihtiyacım var."
Baekhyun
"Dostum,ne oldu?"
"Az kalsın ölüyordum Tae,neyse sonra anlatırım bir arkadaşım ile sen de kalsak sorun olmaz değil mi?"
"Arkadaş mıyız?"
Chanyeola aldırmadan Taehyunga döndüm.
"Tabii ki olmaz,sen ile ben kardeş gibi büyüdük her zaman yanındayım."
Gülümsedim."Çok teşekkür ederim,Tae iyi ki varsın"dedim ve bir süre sonra kapattım.Chanyeola döndüm,Chanyeolun elinden tutup arabaya doğru gidecekken aklıma takip meselesi geldi,durdum."Siktir,takip edilebiliriz Busan'a nasıl gideceğiz?"diye sordum.
"Hmm,otobüs ile?"
Ona baktım."Ciddi misin?"
*
Otobüste beş mide bulantısı sonrası Taehyung'un evine vardık,kapıyı açar açmaz içeri girdik,yağmur bastırdığı için sırılsıklam olmuştuk ve nefes nefeseydik."Dostum... bu.."
"Evet evet,ünlü rapçi Park Chanyeol,şimdi lütfen artık bana kuru ve sıcak bir şey göster,gerçekten yağmurdan nefret ediyorum."
İçeri geçtik ve Taehyung bize kıyafet verecekti,lavaboya giderken biri lavabodan çıktı,daha önce görmediğim siyah saçlı tavşan dişli ve elinde dövmesi olan biri çıktı."Ah,şey merhaba ben Jungkook"dedi gülümseme ile.Ben de gülümsedim,memnun olduğumu söyledim."Siz... Byun Baekhyun? Aman tanrım,hayranınızım"dedi gülümsedim ve teşekkür ettim.
Lavaboya girip Taehyung'un evinde kalırken ki kullandığım havluyu aldım ve saçlarımı kuruladım.
Üstümü çıkarıp tişörtümü lavaboya sıktım,o sırada kapı açıldı gelen Chanyeoldu."Hey,kapı çalma gibi bir huyun yok mu senin?"dedim."Benden utanmana gerek yok,ikimiz de erkeğiz sonuçta değil mi?"dedi."Senden utanan yok"dedim ve üstümü giydim.
Lavabodan çıktım,ve Taehyung'un yanına gittim,kıyafetleri çıkarmış yatağa koymuştu."Siz nerede yatacaksınız? Yataklarınızdan ettik sizi"dedim."Önemli değil,bu gün belli ki korkunç şeyler yaşadınız bu oda sıcak hem biz yan oda da olacağız tamam mı? Yarın anlat lütfen"dedi ve gülümsedi."Tamam,merak etme"dedim ve gülümsedim.
Kıyafetleri giyip yatağa uzandım,yorgundum... gözlerimi kapadım.
Chanyeol
Kıyafetleri değiştirip odaya çıktım,uyuyan Baekhyunu gördüm ama yorganın üstünde yatıyordu."Baekhyun.." onu sarstım,etki yok."Baekhyun,cevap ver yoksa seni öperim"dedim.
"Hmmm..."
Gülümsedim."Yorganın altına girmelisin,odanın sıcaklığı iyi ama ne olur ne olmaz."
"Hmm! Beni bu yüzden mi uyandırdın? Gayet iyiyim ben,daha rahatsız etmezsen sevinirim bırak da uyuyayım yorgunum."
Gülümsedim,yatağıma dönüp yattım,ona doğru döndüm,o da bana dönük uyuyordu."İyi geceler,Baekhyun..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manhwaga 🧡 CB&HH
Fanfiction❝Japonya'da yaşayan Koreli ünlü bir manhwaga Oh Sehun,en yakın arkadaşı olan ünlü oyuncu ve rapçi Park Chanyeol ile şarkılarını severek dinlediği solo şarkıcı Byun Baekhyun'u yeni "Gizli Aşk" adlı mangasında kullanmıştı.❞ •Manhwa: Koredeki Manga. •M...