7¦Hasta Lu

154 17 2
                                    

Sehun

Luhan'ın yanına gittim,saçını okşadım."İki işte çalıştığını bilmiyordum,Han"dedim."Ben... ailem e kendimi kanıtlamaya çalışıyorum"dedi."Ama sağlığında önemli Han"dedim."Ben iyiyim bay Oh"dedi ve kuru bir öksürdü,yüzü ekşidi ve boğazını tuttu.Bileğinden nazikçe tuttum ve ayağa kaldırıp ofisime götürdüm.

"Bay Oh... neden... buradayız?"

"Geç otur lütfen,Han."

Luhan,oturdu o sırada boynundan aşağı akan teri gördüm."Han.. dinlenmelisin,hastasın"dedim."Ben... ben iyiyim"dedi ben de ayağa kalktım."Sen bekle ben sıcak ve boğazına iyi gelecek bir şey getireyim boğazın acımasın en azından"dedim ve ofisin mutfağına gittim,bir bardak çıkarıp sıcak su ısıtmaya başladım.Luhan için ballı kiraz çayı yapmaya çalıştım,kiraz çayını suya ekledim ve üstüne biraz bal döktüm birazcık karıştırdım ve güzel kokusunu almaya başladım.Tepsiye koyup geri döndüm ama uyuyan bir Luhan beklemiyordum,gülümsedim ve onu uyandırmamaya karar verdim.

Masama çayı koyup koltuktan bir pike alıp üstünü yavaşça örttüm.

Sessizce ona bakmaya başladım....

Evet,olay örgüsü yazmaya yazmaya karışıklık olmuş Luhan hem menajerlik hem de manhwaga şirketinde çalışıyor zor olabilir ama zorluklar oldukça zora katlanmak zorunda kalabiliyoruz bu yüzden Luhan hem Sehun'un çalışanı hem de Baekhyun'un menajerliğini yapıyor ama bu sırada kendine dikkat etmediği için sık sık hastalanabiliyor,bakalım Baekhyun mu Sehun mu onun işine son verecek?

Manhwaga 🧡 CB&HHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin