Baekhyun ile ayrılmadan birlikte gidebileceğimizi söyledi ama ben kabul etmedim, zaten ne konuşacaktık ki daha? bir süre sessizce yürüdüm, telefonum çalınca durdum, maske ve şapkamı düzelttim. Telefonumu cebimden çıkardım, Baekhyun arıyordu. ''Baekhyun?'' nefes nefese geliyordu sesi. ''Sen iyi misin?'' diye sordum.
''P-peşimde birileri var... Chanyeol, ne yapacağımı bilmiyorum aklıma ilk sen geldin...''
Biliyorum, onu neden bıraktım ki?
''Baekhyun neredesin?'' diye sordum telaşla. ''Bir sokak arasında... Seul kafe var yanımda. korkudan daha fazla devam edemeyeceğim, kıpırdayamıyorum...''
''Geliyorum, sakin ol ve saklan Baekhyun.''
Hızla geri döndüm, deli gibi sokak aralarında onu arıyordum, nefes nefese kalmış olmam ya da yorulmuş olmam umurumda değildi. ''Baekhyun! Baekhyun!''
''Chan...(hıck) yeol...''
Çöp konteynırının yanına oturmuş, titreyen bedeni görünce endişem arttı. ''Baekhyun... korumaların gelmedi mi?'' dedim.
''Seninle giderim diye... onlara gelip dikkat çekmemelerini söylemiştim...''
''Özür dilerim...''
''Chanyeol! dikkat et!'' Baekhyun, korkuyla bağırınca arkamı dönüp bıçaklı saldırganın elini tuttum, arkasına götürüp tekme attım. Elimi kesmişti, umursamadım. Baekhyunun titrediğini görünce hızla sarıldım ona.
''Geçti... ben buradayım....''
''Hadi gidelim..''
''Elin... acıyor mu?''
''Önemli de--'' aniden şalını çıkartıp elime sardı, ben sadece onlara bakıyordum, güzel ellere.
Parmaklarımı saçlarının arasına geçirdim, ona baktım. ''Kalkabilecek misin?''dedim. ''H...hayır''dedi, üstümdeki paltoyu ona giydirdim. Yavaşça kucağıma aldım, kalbim heyecandan küt küt atıyordu.
Ev uzak olduğu için yakınlardaki bir otele gidecektim, Baekhyunu Tae ararsa ona durumu açıklayacaktım.
Otelin giriş işlemlerini yapıp odaya geçtik, Baekhyunu yatağa yavaşça bıraktım. Özel olduğu için oda da güzel ve geniş bir yatak vardı. Baekhyunun telefonu çalınca yavaşça aldım, Baekhyuna haber verecektim ama uyandırmak istemedim, açtım. ''Taehyung? ben Chanyeol'' dedim. ''Baek senin ile yani? neredesiniz?'' diye sordu. ''Bir oteldeyiz, bir olay oldu ama merak etme ikimizde iyiyiz''dedim. ''Tamam, ikinizde dikkatli olun, görüşürüz yarın.''
telefonu kapadım.
''Yanımda kalır mısın?''
elimi tutan güzel ellere baktım, gülümsedim ve yanına uzandım, hemen bana sokulmasını beklemiyordum. ''Gerçekten sayende sevildiğimi hissediyorum'' dedi.
''Senden vazgeçemiyorum, Baekhyun..''
''Sevginin sıcaklığı böyle demek, ha?'' gülümsedi ve kıpırdanmayı kesti.
Belimi saran kolu hissedemeyice gözlerimi açtım, Baekhyun yatağın ucunda düşecek gibi yatıyordu, belini sardım yavaşça kokusunu içime çektim ve gözlerimi kapadım şeftali kokulu rüyalara daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manhwaga 🧡 CB&HH
Fanfiction❝Japonya'da yaşayan Koreli ünlü bir manhwaga Oh Sehun,en yakın arkadaşı olan ünlü oyuncu ve rapçi Park Chanyeol ile şarkılarını severek dinlediği solo şarkıcı Byun Baekhyun'u yeni "Gizli Aşk" adlı mangasında kullanmıştı.❞ •Manhwa: Koredeki Manga. •M...