რა არის სიყვარული? ალბათ ეს კითხვა ბევრს გასჩენია, თუკი დავუკვირდებით მას არააქვს არც ასაკი,არც მხედველობა, რადგანაც სიყვარული ბრმაა,სიყვარულს არ ესმის.
JIMIN'S POV
მას შემდეგ რაც უფალს შევუთანხმდი,რომ დედამიწაზე ჩამოვსულიყავი, ერთი კვირა გავიდა. ამ ერთ კვირაში ბევრი რამის მონახულება გადავწყვიტე.ადამიანის ფორმაც ჩემს ნაზ სულს ძლიერ ეხამება.
უფალთან შეთანხმება დავდე რომ თუკი აქ, დედამიწაზე ჩემს მეორე ნახევარს ვერ ვიპოვიდი სამუდამოდ ცაში დავრჩებოდი, ხოლო თუკი მას ვიპოვიდი, ამის შედეგად ჩემი მთელი ცხოვრება უსასრულო აღარ იქნებოდა და ადამიანის ჩვეულ ფორმაში ჩავჯდებოდი.ეს იმიტომ გავაკეთე რომ დანარჩენი ანგელოზებისაგან განსხვავებით ყველაზე მწვავე გრძნობები მქონდა.და მინდოდა მეცადა როგორია სიყვარული..
ჩამოსვლისას, ცოტა ხნის შემდეგ სახლიც კი ვიქირავე,დიდი არა თუმცა საშუალო ზომის,საყვარელი და თანაც მყუდრო.
და გადავწყვიტე რომ სამსახური ვიშოვო. კომპიუტერიც მალევე ავითვისე,თითქმის ვიცოდი ყველაფერი რადგან ზემოდან ვუყურებდი.(რანაირად მაგრამ კაი) პოსტებსა და საიტებზე დავძვრებოდი რომ სამსახური მეშოვა, უამრავი სამსახური ვნახე სადაც ერთ-ერთმა განსაკუთრებულად მიმიზიდა. მინდოდა ადვოკატობა ამერჩია,რადგანაც მე ხომ ანგელოზი ვარ და ამიტომაც მიყვარს ხალხის დაცვა.(ანგელოზის რაგითხრათ მაგრამ ეს მე რაზეც ვგიჟდები იმ პროფესიის გამო დავწერე :დ)
ხვალ შეხვედრა დავგეგმე უფროსთან და ერთი წლის სტაჟირებაზე ვისაუბრებთ რაც მალე უნდა გავიარო, რათა ადვოკატთა ასოციაციას აღნიშნულის დამადასტურებელი საბუთი წარვუდგინო.
---------------------------------------------------------------
სოოუ მაინტერესებს რა აზრის ხართ.ჩემი პირველი ფიკია და უძალიანესად მაინტერესებს თქვენი აზრი.თავებს შევეცდები ორ დღეში ერთხელ მაინც დავდო.დავოუთება თუ გინდათ დაავოუთეთ პირველ რიგში მაინტერესებს რააზრის ხართ,უაზრობაა კარგია თუ როგორია. თუ არ მოგეწონებათ მითხარით და თავს გავანებებ,წავშლი❤❤❤
YOU ARE READING
Love Is Blindness (Completed)
Fantasy"სიყვარულს ყველაფრის განცდა შეუძლია, მაშინაც თუკი ერთი მხარე ანგელოზია ხოლო მეორე-ეშმაკი"