Seul'e yolculuk-3

1.1K 64 38
                                    

Sabah bir heyecan ve sinir ile uyandım dün yaşanan olayların siniri hala geçmemişti.Ama bu gün büyük gün. Hemen kalkıp rutin işlerimi hallettim ve odama geri döndüm hala okulun üniformasını bilmiyordum o yüzden yine sivil gidecektim umarım bir sorun çıkmaz.
Hazırlandım.

Okul Çantamı, telefonumu ve maskemi alıp aşağı indim abim ve babam yine masadaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okul Çantamı, telefonumu ve maskemi alıp aşağı indim abim ve babam yine masadaydı.
Ayakkabılarımı giyerken.

B:yemek yemiyor musun.

Cevap vermedim.

A:Samgkook hadi ama yapma böyle.

Cevap vermeden evden çıktım ve okula doğru ilerledim. Bu gün Bighit şirketine gidicektim ama ben Busan'da yaşıyorum şirket Seul'de oraya giden bir metro var. Anlaşılan bu gün beni uzun bir yolculuk bekliyor...

Okula varmıştım sadece ben sivilim sanıyordum ama ben hariç çoğu kişi sivildi bu durumda azar işitmem.
Sınıfa girdim ve Minji'ye mesaj attım.

Sk:Minji.

Mj: Efendim Samgkook. Okuldan sonra geliyorsun değil mi?

Sk:Evet geliyorum bende sana bunu söyleyecektim.

Mj:Bu harika seni bekliyorum.

Sk:Tamam ama benim şimdi gitmem gerekiyor okuldan sonra görüşürüz.
Mj: Görüşürüz.

Telefonu kapattım ve kapattığım anda hoca içeri girdi ve ders başladı (Okul kısmını kısa kesiyorum)

Okuldan çıktım saat 12:34'dü eve gelirken Minji mesaj atmıştı

Mj:Samgkook okuldan çıkmış olmamalısın diye düşündüm. Çıktın mı?

Sk:Evet çıktım şimdi eve gidiyorum eşyalarımı alıp geleceğim.

Mj: Tamam... Bu arada 1 ay boyunca ablam evde olmayacak yani seninle beraber olucaz.

Sk:Bu güzel ama keşke Soobin unnie de bizimle birlikte olabilseydi.

Mj:Evet ama bir işi çıktı ve 1 ay evden gitti...seni bekliyorum.

Sk: Yarım saat içinde ordayım.

Mj:Tamam.

Telefonu kapattım ve eve varmıştım içeri girdim kimseye bir şey demeden odama çıktım. ve kapıyı kilitledim eşyalarımı bir valizin içine koydum okul eşyalarımı okul çantama yerleştirdikten sonra o olmadan asla yatamam hemen küçük yastığımıda alıp aşağı indim. Kapıdan çıkarken babam ve abim beni görmüştü.

B:Nereye gidiyorsun?

A:Samgkook nereye?

Sk:Beni ararsanız buralarda olmayacağım hatta hiç boş boşuna aramayın.

Diyip evden çıktım.

~Ben evden çıktığımda babam ve abim~

Abim peşimden gelmeye çalıştı ama babam onu durdurdu.

BTS Yeni üye -Ara Verildi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin