Hatırlatma: 4. Salondan içeri girdim...
İçeri girdiğimde nerdeyse bütün yarışmacılar buradaydı. Boş bir yer bulup oturdum. Herkes kendi arasında konuşuyordu. 1-2 dk sonra sahneye biri çıktı. Sanırım şirketin sahibi olmalı.
O kişi sahneye çıkınca herkes kendine geldi ve adamı dinlemeye başladılar.
Bang shi hyuk: Hoş geldiniz millet. Öncelikle ben yeni çıkaracağımız grubun kurucusu (öyle bir şey oluyordu herhalde yanlış ise düzeltin) Bighit şirketinin de CEO'suyum. Öncelikle yarışmaya katılan herkese teşekkür ederiz. Ama biliyorsunuz ki grub'u sınırlı bir sayıda tutmamız gerekiyor. Bu yüzden 7 kişi en fazla 8 kişi seçtik. Bu sayacağımız isimler bizimle beraber olup grubumuzun bir parçası olacak. (Geçiyorum çok uzatmayayım)
Şimdi en önemli ana gelmiş bulunuyoruz. Şimdi sayacağım 8 kişi bizimle kalacak. Kazanamayan kişiler üzülmesin çünkü sadece bu grubu değil ilerleyen yıllarda daha bir çok grup kuracağız. Şimdi ilk başka başlayalım. 2012 yılının kazanan isimleri...Derin derin nefes almaya başladım. Çünkü çok kritik bir andayız. Bang shi hyuk'un ağzından çıkan tek bir kelime benim hayatımı değiştirebilirdi.
Bang shi hyuk: ...ve son kazanan Jeon Samgkook!
İsmimi duymam ile ayağa kalktım ve şaşkınca etrafa baktım. Etrafta alkış sesleri yükseliyordu. Hala etrafa şaşkınca bakıyordum istemsizce bir gülümseme yerleşti yüzüme. Olduğum yerde sadece sevinçten zıplıyordum. (Düşünsenize kpop idolü olacaksınız ben şahsen asla yerimde durmazdım sevinçten ne yapacağımı şaşırırdım. Ama kelime bulamadım shhs)
Bang shi hyuk: Artık bizimlesin. Tebrikler.
Saygı anlamında eğildim. Sevinçten ne yapacağımı bilemiyorum. Hayallerim gerçek oluyor. Yanımda olan kişiler beni tebrik edip salondan ayrıldılar. Ben Bang shi hyuk'u dinlemek için salonda kaldım. Bang shi hyuk yanımda geldi.
Bang: Tebrik ederim Samgkook. Artık bizimlesin.
Samgkook: Teşekkür ederim efendim.
Bang: Bizimle gel sana bundan sonra neler olacağını anlatacağız.
Samgkook: Peki efendim.
Diyip bang shi hyuk'un peşinden gittim. Salondan çıkıp bir üst kata çıkmıştık. Bir odaya girdik.
Bang: Senden hariç 7 üye daha var ve bunların hepsi erkek. Onlarla yarın tanışabilirsin. Şimdi gelelim kalacağınız yerlere. Okuyor musun?
Samgkook: Evet efendim.
Bang: Peki. Kaydınız buralarda bir okula alacağız. Yurtta kalacaksınız. Yarın eşyalarını toplayıp yerleştirmen gerekiyor. Yani bundan sonra diğer üyelerle birlikte kalacaksın. Ailenin haberi var mı?
Başımı kaldırıp Bang shi hyuk'a baktım. Benden bir cevap bekliyordu. Aklıma o gün geldi...
O gün;
Babam: Eğer bunu yaparsan seni evlatlıktan reddederim! Artık senin bir ailen yok bunu böyle bil! (Aslında böyle bir yer tam olarak yoktu ama eklemek istedim)
Şimdi ki zaman;
Bang pdmin'in bana seslenmesi ile kendime geldim. Ona baktım ama ne diyeceğimi bilemiyordum.
Bang: Samgkook. Ailen? Ailenin haberi var mı?
Samgkook: ııı şey b-benim ailem yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Yeni üye -Ara Verildi-
FanfictionYıl 2013 Yeni gruba son anda eklenen üye. Ailesinden gizli Kpop idolü olmak