Part 21 vkook

2.1K 130 51
                                    

Zawgyi

" ခ်စ္သူကို ထားၿပီးထြက္လာရတဲ့ ခံစားခ်က္က တစ္ကယ္ကိုမလြယ္လွဘူး တစ္ခဏ တစ္မိနစ္ တစ္စကၠန႔္ေတာင္ မခြဲႏိုင္ခဲ့တာ အခုမင္းနဲ႔ေဝးရာကို ထြက္ခြာခဲ့ရၿပီ "

Tae " naryoon  အစက ကိုယ္မင္းကို လက္စားေခ်ခ်င္ခဲ့တယ္ အခုေတာ့ စိတ္ေျပာင္းသြားၿပီ မင္းကိုယ္နဲ႔အတူတူျပန္ေနႏိုင္မလား "

naryoon " က်မကိုလွည့္စားေနတာေတာ့မဟုတ္ဘူးမွတ္လား ဒီစကားကိုအတည္ယူလို႔ရႏိုင္ပါ့မလား Tae ရယ္ "

Tae " ကိုယ္ေသခ်ာ ဆုံးျဖတ္ၿပီးၿပီ မင္းနဲ႔အတူ အေဝးဆုံးတစ္ေနရာကို ထြက္သြားၿပီး အတိတ္က ဒဏ္ရာေတြကို ေမ့ပစ္လိုက္ေတာ့မယ္ "

naryoon pov " ေနာက္ဆုံးေတာ့ ငါစီစဥ္ထားသလိုျဖစ္လာခဲ့ၿပီ သူငါ့ဘက္ပါလာရင္ စည္းစိမ္ေတြလဲ အလိုလိုငါ့ဆီေရာက္လာမွာဘဲ အရင္လို ထပ္မျဖစ္ရေအာင္ သတိေတာ့ထားရမယ္ "

Tae " naryoon မင္းဘာေတြစဥ္းစားေနတာလဲ ကိုယ္ေျပာတာလက္ခံမွာလား "

naryoon "က်မကို အရမ္းမုန္းၿပီး ခြင့္မလႊတ္ေတာ့ဘူးေတာင္ထင္တာ "

Tae " မင္းထြက္သြားၿပီးေနာက္ပိုင္း မင္းကိုတစ္ေန႔မွ ေမ့မရခဲ့ဘူး ညတိုင္းမင္းနဲ႔ျဖတ္သန္းခဲ့တဲ့အခ်ိန္ေလးေတြကို ေတြးမိတယ္ ကိုယ္မင္းကို မုန္းခ်င္ေပမယ့္ မုန္းမရခဲ့တာ အမွန္ဘဲ "

naryoon " အရင္က tae အေပၚ မတရားလုပ္မိခဲ့တာေတြအတြက္ က်မေတာင္းပန္ပါတယ္ ရွင့္လို သေဘာထားႀကီးၿပီး ခြင့္လႊတ္နားလည္တတ္တဲ့ သူကိုမွ က်မလုပ္ရက္ခဲ့တာ "

မ်က္ရည္ေလးက်ျပလိုက္တာနဲ႔ သနားသြားတာလား  ရွင့္အနားမွာ ေနခြင့္ရေနၿပီဆိုေတာ့ တန္ပါတယ္ >>>>

Tae " မငိုပါနဲ႔ ကိုယ္က မင္းကိုေပ်ာ္ေစခ်င္တာပါ " 

naryoon pov " ရွင့္ရဲ႕ရင္ခြင္က ေႏြးေထြးလြန္းတယ္ က်မေရာက္မလာခင္ jungkook နဲ႔ဘယ္အေျခအေနအထိေတာင္ေရာက္ၿပီးေနၿပီလဲ ေမးခြန္းေတြအမ်ားႀကီးထုတ္ခ်င္တယ္ ဒါေပမယ့္ က်မရည္႐ြယ္ခ်က္က အခ်စ္ကို ေရွ႕တန္းတင္ၿပီးလုပ္ေဆာင္ရမွာ မဟုတ္ဘူး က်မဆင္းရဲသြားလို႔မျဖစ္ဘူး ငယ္ငယ္ထဲက ဆင္းရဲတဲ့ဒဏ္ကိုခံစားလာခဲ့ၿပီးၿပီ  အခုက်မ ဆင္းရဲတဲ့ဒဏ္ကိုထပ္မခံစားႏိုင္ေတာ့ဘူး ရွင့္ကိုအသုံးခ်ၿပီးရင္းအသုံးခ်ေနမိလို႔ ေတာင္းပန္ပါတယ္ Tae "

ကိုယ့္နွလံုးသားရဲ႕ အရွင္သခင္ေလး (ကိုယ့်နှလုံးသားရဲ့ အရှင်သခင်လေး )Where stories live. Discover now