Part 10 vkook

2.5K 217 7
                                    

Zawgyi

က်​ေနာ္​ျပန္​​ေရးပါၿပီလို႔ ပံုမွန္​မအပ္​ျဖစ္​​ေတာ့ readers ​ေလး​ေတြလဲ ​သိသိသာသာ ​ေလ်ာ့သြားပါတယ္​ ဒါ​ေပမဲ့က်​ေနာ္​ၿပီးတဲ့အထိဆက္​​ေရးမွာပါ 💗💗

" jungkook ​ေဆးရံုတက္​တာ 1 ပတ္​​ေလာက္​ၾကာသြားၿပီး သခင္​နဲ႔ကြၽန္​ငယ္​​ေလးတို႔ရဲ႕ ဆက္​ဆံ​ေရးကလဲ ဒီထက္​ပိုၿပီး ရင္​းႏွီးစျပဳ လာပါ​ေတာ့တယ္​ "

Jk "" သခင္​ က်​ေနာ္​သက္​သာ​ေနပါၿပီဗ်ာ အိမ္​ထဲဘဲ ပိတ္​​ေလွာင္​မထားပါနဲ႔လား "

Tae "" မင္​းသက္​သာတာမွန္​တယ္​ ဒါ​ေပမဲ့ငါစိတ္​မခ်ဘူး ""

"Jungkook သူ႔သခင္​ရဲ႕စကားကိုၾကားလိုက္​ၿပီး
မသိမသာ​ေလးျပံဳးလိုက္​တယ္​ "

Jk "" သခင္​ရယ္​ က်​ေနာ္​ဘာမွမျဖစ္​​ေတာ့ပါဘူး
စိတ္​မပူနဲ႔ပါဗ်ာ"

Tae "" ငါမင္​းကိုႏွစ္​ခါမ​ေျပာဘူး​ေနာ္​ ငါ့အ​ေၾကာင္​းလဲမင္​းသိပါတယ္​ ငါအမိန္​႔ကို​ေ၀ဖန္​တာမ်ိဳး မလိုက္​နာတာမ်ိဴးဆို ငါဘယ္​​ေလာက္​မုန္​းလဲဆိုတာ "

Jk "" က်​ေနာ္​နားလည္​ပါၿပီဗ်ာ ဘာမွထပ္​မ​ေျပာ​ေတာ့ပါဘူး သခင္​စိတ္​ခ်မ္​းသာဖို႔က အ​ေရးႀကီးပါတယ္​ "

Tae "" အင္​းဒါမ်ိဳးဘဲလိုခ်င္​တယ္​ "

Jk "" ဟုတ္​ကဲ့ပါဗ်ာ သခင္​ တခု​ေလာက္​​ေတာင္​းဆိုလို႔ရမလား "

Tae "" ငါလိုက္​​ေလ်ာႏိုင္​မယ္​့အရာဆိုရင္​ ​ေတာင္​းဆိုပါ "

Jk "" က်​ေနာ္​ အိပ္​ရာထဲလွဲ​ေနရတာ ပ်င္​းလာၿပီ
အရင္​လို အိမ္​အလုပ္​​ေတြျပန္​လုပ္​ပါရ​ေစဗ်ာ "

Tae "" ​ေတာ္​​ေတာ့ jungkook မင္​းကိုဆရာ၀န္​က နား​ေနဖို႔​ေျပာထားတယ္​​ေလ ဘာအလုပ္​မွမလုပ္​ရဘူး "

Jk "" သခင္​ရယ္​ က်​ေနာ္ဒီလိုႀကီး

Tae "" ​​ေတာ္​ၿပီလို႔ငါ​ေျပာ​ေနတယ္​​ေလ jungkook မင္​းဘာမွမလုပ္​ရဘူး ​ေအး မင္​းအလုပ္​အရမ္​းလုပ္​ခ်င္​​ေနရင္​ မင္​းသက္​သာသြားတဲ့အခ်ိန္​ ႀကိဳက္​တာလုပ္​လို႔ရၿပီ "

" jungkook စကား​ေျပာ​ေနတဲ့သူက အရင္​က သူ႔သခင္​​ေလးမွဟုတ္​ရဲ႕လားလို႔​ေတြး​ေနမိတယ္​
စိတ္​နဲ႔လူနဲ႔မကပ္​​ေတာ့သလို စိုးရိမ္​ပူပန္​မႈ​ေတြကလဲ မ်က္​၀န္​း​ေတြထဲမွာ အထင္​းသားျမင္​​ေနရပါတယ္​ သခင္​ရယ္​ ဘာ​ေတြျဖစ္​​ေနလဲဆိုတာ က်​ေနာ္​့ကို​ေျပာျပ​ေစခ်င္​တယ္​ အရင္​ကလို သခင္​အျပစ္​​ေပးလို႔ ​ေက်နပ္​မယ္​ဆိုရင္​ အခုအခ်ိန္​မွာ က်​ေနာ္​့ကို ႀကိဳက္​တဲ့အျပစ္​​ေပးပါ က်​ေနာ္​​ေက်​ေက်နပ္​နပ္​ႀကီးကို ခံယူမွာပါ သခင္​္ရယ္​ က်​ေနာ္​ဘာဘဲလုပ္​ရလုပ္​ရ သခင္​စိတ္​ခ်မ္​းသာဖို႔က အဓိကပါဘဲ ဘာလို႔လဲဆို​ေတာ့ က်​ေနာ္​သခင္​့ကို သိပ္​ခ်စ္​လို႔ပါ က်​ေနာ္​့ဘ၀တခုလံုး​ေပးဆပ္​ၿပီး ခ်စ္​မိ​ေနလို္​့ပါ က်​ေနာ္​့ရင္​ခြင္​ႀကီးတခုလံုးစုတ္​ျပတ္​သတ္​သြားလဲ သခင္​ကိုခ်စ္​​ေနအုန္​းမွာပါ က်​ေနာ္​​ေသ သြားခဲ့ရင္​​ေတာင္​ သခင္​့အနားမွာ ၀ိညာဥ္​ အျဖစ္​နဲ႔ ဆက္​ၿပီး႐ွိ​ေနအုန္​းမွာပါ က်​ေနာ္​့ရဲ႕ခ်စ္​လွစြာ​ေသာ သခင္​"

ကိုယ့္နွလံုးသားရဲ႕ အရွင္သခင္ေလး (ကိုယ့်နှလုံးသားရဲ့ အရှင်သခင်လေး )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang