Part 22 vkook

1.8K 118 47
                                    

Zawgyi

Jungkook ~
" အခ်စ္ေၾကာင့္ထိခိုက္နာက်င္သြားရတဲ့သူေတြလဲရိွသလို အခ်စ္​ဆ္ိုတဲ့အရာေၾကာင့္ တစ္သက္လံုးေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေနသြားႏိုင္တဲ့သူေတြလဲ ရိွတယ္ တစ္သက္လံုးတူတူေနသြားႏိုင္မယ့္သူေတြထဲမွာက်ေနာ္နဲ႔ သခင္ေရာ ပါႏိုင္ပါ့မလား ဆုေတာင္းခဲ့ရတဲ့ ေနရက္ေတြက ေရတြက္လို႔မရႏိုင္ေအာင္ မ်ားျပားလွပါၿပီ ခ်စ္တယ္ဆိုတာထက္ သခင့္ကို ျမတ္ႏိုးခဲ့တာပါ ခ်စ္မိထဲက ေနာက္ဆံုးထြက္သက္ထိ အတူရိွႏိုင္မယ္ဆိုတဲ့ ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ေလးတစ္ခုနဲ႔ ဒီေန့အထိ က်ေနာ္ရပ္တည္ႏိုင္ခဲ့တယ္ ျပန္လာမယ့္ေန့က္ို တမ္းတရင္း ဒီေန့တစ္ရက္တာလဲ အရင္လိုကုန္ဆံုးရမယ္ဆိုတာကို နားလည္ေနခဲ့ပါၿပီ .....။ "

Tae~
" မင္းနဲ႔မေတြ့ရတဲ့ ေန့ရက္တိုင္းက ကိုယ့္အတြက္ ငရဲက်ေနသလိုဘဲ ျဖစ္ႏိုင္မယ္ ဆိုရင္ မင္းအနားကိုခ်က္ခ်င္းေရာက္လာခ်င္ေပမယ့္ မင္းအတြက္ အႏၲရာယ္ပိုကင္းႏိုင္မယ္ထင္တဲ့ အလုပ္ကို ကိုယ္ၿပီးေအာင္လုပ္ရမွာမို႔လို႔ မင္းနားလည္ေပးပါ ကိုယ္ခ်စ္ရတဲ့ မင္းကို နည္းနည္းေလးမွ အထိခိုက္ခံမွာမဟုတ္လို႔ ကိုယ္ေစာင့္ခိုင္းထားတဲ့ အခ်္ိန္တခုထိ မင္းေစာင့္ေပးရံုပါဘဲ ဒီကိစၥေတြ အကုန္ၿပီးစီးသြားတဲ့တစ္ေန့ ကိုယ္ခ်စ္တဲ့ပင္လယ္ႀကီးမွာ မင္းနဲ႔အတူ တစ္သက္လံုးအခ်ိန္ေတြ ကုန္ဆံုးသြားမယ္လို႔ ကိုယ္ကတိေပးပါတယ္ ......"

" ကိုယ္ဘာေတြစဥ္းစားေနတာလဲ
ေနမေကာင္းဘူးလား "

" ကိုယ္ေနေကာင္းပါတယ္ မင္းေျပာစရာရိွလို႔လား "

" က်မတ္ို႔ အစီအစဥ္ကိုေျပာျပမလို႔ပါ "

" ဘာအတြက္လဲ အခုကိုယ္တို႔အတူရိွေနၿပီဘဲ ဘာမွမလိုအပ္ေတာ့ဘူးေလ "

" က်မေျပာထားကို ေမ့ေနၿပီလား Tae
jungkook ကို ႏွင္ထုတ္မယ့္ကိစၥေလ "

" အင္းမေမ့ပါဘူး ကိုယ္စီစဥ္လိုက္ပါ့မယ္ "

" ကိုယ့္ၾကည့္ရတာ စိတ္သိပ္မပါလိုဘဲ ဘာျဖစ္ေနတာလဲ က်မကိုေျပာျပပါလား "

ဒီရင္ခြင္ကို ခိုးနားခြင့္ရိွတဲ့သူက ကိုယ့္ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ဘဲ ျဖစ္သင့္တာ
ဒါေပမယ့္ မင္းလို မိန္းမတစ္ေယာက္အတြက္ မျဖစ္သာလို႔ ဟန္ေဆာင္ေနရတဲ့ဘဝကေန ခ်က္ခ်င္းရုန္းထြက္ခ်င္ေနၿပီ ငါလိုခ်င္တဲ့ အေျခအေနတခုကိုသာ ေရာက္လာခဲ့ရင္ မင္းကိုထပ္ေတြ့စရာမလိုေတာ့ဘူး မင္းနဲ႔တန္တဲ့ေနရာကို ငါေရာက္ေအာင္ပို႔ေပးမယ္ naryoon .....)

ကိုယ့္နွလံုးသားရဲ႕ အရွင္သခင္ေလး (ကိုယ့်နှလုံးသားရဲ့ အရှင်သခင်လေး )Where stories live. Discover now