M-am trezit de dimineata cu o pofta de zici Doamne . Uram alarma aia nenorocita a ceasului desteptator. Toata noaptea m-am gandit la ce dorea tata sa vorbeasca cu mine . A da.....am uitat sa ma prezint ,eu sunt Mia Smith fiica faimosului traficant de droguri ,criminal in serie etc.....Jo Smith .
Dupa cum cred ca ati anticipat ,nu sunt genul de fata mereu vesela ,cu flori in par ,care vede lumea extrem de roz !! Nu!! Dimpotriva ,eu vad lumea destul de neagra . aici nimic nu e roz ,aici trebuie sa fi fara frica pentru ca daca frica ti se strecoara pe sub peiele esti un om MORT !!!
Dupa ce mama a murit cand eu aveam 5 ani totul s-a schimbat. Tata ma invatat tot ce stiu . Sa tintesc cu arma ca nimeni alta ,sa omor fara mila ,sa nu las ca sentimentele sa ma doboare . Cu toate astea unii ar crede " Super...nu trebuie sa mergi la liceu " ei bine trebuie sa merg la liceu . Dar reputatia mea acolo este exact cum credeti,tipa dura de care tuturor le e frica .
Stau cu gasca mai mereu . Ni se spune " gasca groazei " deoarece ...ei bine nu stiu cred prin felul nostru de a fii .
Orcat ar fi baietii din gasca de musculosi de de lucrati se tem ca dracu de tamaie de mine . De ce ?? Fiindca cel mai bun prieten al meu este pistolul . Nu plec nicaieri fara el . Nu mi-e frica sa-l scot sau sa impusc .
La prima vedere par o fata OK ...Am un par saten inchis si ochii caprui . Port aproape tot timpul negru.
Tata inca ma vede ca pe "fetita lui adorata" mi-a oferit iubire si caldura ,desi a fost o iubire diferita . Am primit tot timpul ce am vrut ,nu era jucarie, haina ,lucru pe care tata sa nu mi-l ia . Cu toate astea nu pot sa zic ca am avut cea mai fericita copilarie si adolescenta, s-au intamplat lucruri care m-au marcat pe viata dar nu mai conteaza acum . Am invatat din greseli si asta e cel mai important
Am crescut in lumea interlopa , stiu sa primesc marfa de orce gen chiar si marfa vie..... Lumea imi spune ca am acea raceala in privire exact ca tata . Sunt printre singurele fete din mafie .
Desi afara cu ceilalti sunt o fiinta cu sufletul de piatra acasa cand sunt singura imi place sa cant . Este cel mai sentimental lucru pe care il fac .
Hei Pufosilor !!! Ce faceti !? Deci asa am inceput o noua carte. E umpic cam slabuta Prefata dar trebuia sa incep cu ceva nu !! Cartea o sa devina din ce in ce mai interesanta pe parcurs , Promit !! Vreau sa vad ce ganditi deci lasati o parere in comentaii !!! :*
Ps: Ma scuzati daca existra greseli de ortografie !!!
CITEȘTI
My bodyguard/ FF Zayn Malik
Fanfiction- NU AM NEVOIE DE BODYGUARD !!! Tip eu la tata. - Uite Mia nu am chef sa te stiu rapita de mafia Scorpionului , cand stii prea bine ce ti-a facut !! - Nu ma intereseaza , sunt mult mai desteapta decat Zayn, pot sa ma apar si singu...