Capitolul 3 : Atat de aproape sa...

2.6K 126 1
                                    

Eram gata sa trag . Ce m-ar fi oprit ? Adica e doar un alt idiot din organizatie, am inalnit destiea cu caru. Mai aveam putin si trageam ,cand el duce mana la spate si scoate un pistol care il indreapta spre mine. Instantaneu i se schimba atitudinea . De la una amuzata, la una serioasa. Privirea lui era intunecata si rece . Insa ochii aceia...... gata taci. Imi urasc subconstientul.

- Tragi tu ,trag si eu ! ma ameninta

- Bine atuci.....sa vedem care pe care ! Nu esti primul cu care am ajuns intr-o asemenea situatie.

- Sa ghicesc te-a salvat taticu ! spune el rasfatandu-se.

- Nu,le-am tintit capul. Fix in frunte. Daca tintesti acolo, nici din reflex nu m-ai apuca sa traga !

- Pai ghinion pentru tine papusa, am o tinta excelenta !

-Deci ne e sortit sa murim amandoi chiar acum . Exact ca in " Romeo si Julieta" dar fara partea de amor ! Ii raspund prostindu-ma.

-GATA ,AJUNGE!!! Se aude vocea lui tata , care era vizibil nervoasa. Nu am chef sa va adun cadavrele de pe jos. Mia nu-l mai provoca pe Zayn, pentru ca desi pare un afemeiat incurabil , te poate omor la fel de repede precum l-ai omor si tu pe el . Si tu Zayn ,nu te mai atinge de Mia , nu stii de ce e capabila.

Lasasm mainile pe langa corp si bagasem pistolul la spate . Ca sa vezi perversul de Zayn poate fi dur si fara mila , interesant.

Nu m-ai statusem mult pe acolo in imbulzela aia .Desi eram obisnuita cu fumul de tigare , zgomote si restul doream sa ma retrag intr-un loc mai linistit. Ma plimam prin imprejurimi analizand locurile . Se pare ca depozitul era pozitionat undeva in mijlocul unei paduri.Ma adancesc mai mult in intunericul padurii si obser ca intr-un anume mod copacii se raresc pana cand ajung sa observ un lac imens . Fiind intuneric doar luma mai lumina locul . Lumina ei se oglida in lac formand o imagine sinistra si totusi acesta imagine ,aceasta liniste si vantul care adia usor printre copaci ma calma. Ma facea sa dau afara toti nervi pe care mi provocase Zayn .

Ma asez pe iarba nu departe de malul lacului ,inchid ochii si ma las purtata de calm si intuneric.Cand deodata aud pasi in spatele meu .

-Nu ma intereseaza cine esti sau ce vrei , dar daca ma derajezi considerate mort ! il amenint

- De la tine ma astept la orce ! oo nu asta e vocea lui.....Harry

Ma intorc cu fata spre el fara sa ma ridic de pe iarba , insa el se apropie si se aseazarea aproape de mine . Prea aproape.

-Sii...M-ai ti minte unde am ramas de ultima data cand ne-am vazut ....?

- Uimeste-ma tu , unde am ramas? il intreb si imi dau ochii peste cap

-Aici..

Ma tranteste la pamant pe iarba si incepe sa ma sarute apasat. Nu era tocmai un sarut... dar incercarile mele de al da jos de pe mine erau in zadar. Mainile lui erau puse peste ale mele , impiedicandu-ma sa fac orce alta miscare.Ma simteam vulnerabila . Era singurul lucru la care nu ma puteam apara. Atatea amintiri, atatea cosmaruri.....

Buzele lui coborasera pe gatul meu lasand saruturi umede si scarboase. Mainile lui se infiltrasera pe sub bluza mea scapand de ea numai decat.

Privirea lui cade pe mine "admirandu-ma".

-Harry date jos, de pe mine sau nu stiu ce -ti fac! spun cu vocea tremuranda.

-Cred ca astia ne stau in cale, ce zici, scapam de ei? spune el referindu-se la pantaloni.

My bodyguard/ FF Zayn MalikUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum