10 : Țin la Nikki ?

1.9K 102 27
                                    

Stăteam acum în camera mea ...Mă rog a lui Zayn încercând sa repar chitara dar fără folos . Da ce sunt eu ...mecanic . Mă interesa acum cum sa o fac bine , dar nu puteam repara ....chitara .

Fără sa îmi dau seama stăteam întinsă pe pat cu un sentiment în mine de toată "frumusețea" . Nu puteam sta calma , palmele îmi transpirau și eram foarte agitata .

Ăăă se numește vina . Majoritatea oamenilor o experimentează de mici , bine nu și în cazul tău !

Vina !? Nu m-am simțit vinovata nici odată în viața mea , și am luat vota multor oameni .

Ăsta este ca acum ai dezamăgit o persoana la care țineai .

Nu țin la Nikki ...

refeream Zayn proasto , dar recunoaște ca și la Nikki ți .

Bine gata , nu mă mai cert cu tine conștiința de rahat . Gata . Mai bine mă culc .


M-am pus in cat sa mă culc , trebuia sa dorm , nu sa mă cert cu conțina mea pe tema " vinovăția " .
Dar nici nu am pus bine capul pe perna ca iar mă gândesc la Nikki și Zayn . Ce pui mei fac ?!?! .

Sa te duci la puștoaică și sa vorbești cu ea .

Niciodată ! Îmi răspund mental . Nu an sa mă duc la roșcată aia sa îmi cer scuze.

Atunci pune capul pe perna și culcate!!!! Mi-e somn .

Din nou și din nou nu puteam sa adorm , parcă un gol în stomac se tot învârtea și învârtea dăndu-mi o senzație idioata .

-Uite ca o fac și pe asta ! Vorbesc singura plecând spre camera lui Nikki . Nici nu mi-am luat halatul pe mine , eram doar într-o pereche de pantaloni scurți și o bluza transparenta . Știu Știu e toamna , dar mie mi-e cald .

Eram în fata ușii lui Nikki și stăteam cu mana pe clanță .

Intra odată ! Și tine minte , afișaj și tu un zâmbet sincer măcar odată.

Când intru încăpere , roșcata era in pat uitându-se la desene .

-Hei pustoaico ! Putem vorbi !

-Nu !! Pleacă ! Tu ești rea , nu vrei sa îmi faci rău !

După ce ura la la mina se așează mai bine sub pătură și se ridica în vadul patului.

Zâmbește și fi calma Mia , zâmbește și fi CALMA .

-Uite ce e Nikki , nu vreau sa Îți fac rău , dor ca atunci eram nervoasa și .....

-Da tu ești malefica , ai vrut sa mă omori.

-Pfff ...nu ! Ăla era .....adica..a ăia era ....o bricheta, da asta era , o bricheta . Ști eu ....fumez...da ăsta fac ...fumez .

-Nu te cred !

-Poi ar trebui ! Ma apropie mai mult de patul ei . Ști nu e bine. ..sa fumezi , de aceea nu ți-am spus .

-Si , Zayn fumează , și mama i-am spus ca nu bine , dar e mai încăpățânat ca un catar .

Nikki mai ieșise de sub pătură și asta era bine . Mă apropii încet a ss fel încât sa mă așez în pat lângă ea .

My bodyguard/ FF Zayn MalikUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum