M-am dus acasă cu tata și am urcat în camera mea facandu-mi bagajele . N-au trecut decât doua zile de când ne-am mutat în LA si e destul de Ok.Dar nu mă plâng doamne ferește nu sunt genul ...Off dar mi-e lene sa împachetez iar .
După ce am terminat m-am pus în pat și am adormit instant .Nici de dezbrăcat nu am mai apucat .
Dimineață telefonul meu a început sa sune , enervandu-ma atât de tare încât l-am aruncat pe geam .M-am dus sa-mi fac un duși și am coborât cu valizele jos .
Când am coborât la parter , tata și Zayn stăteau la masa din bucătărie vorbind .Waw am o senzație puternica de deja vu .
Las valizele jos și intru peste ei în bucătărie.Tata mă întâmpină cu un zambet suspect pe fata . E clar ascunde ceva , e clar minte cu ceva , e clarrrr a făcut ceva .
-Ce s-a intamplat , ce ai făcut , cu ce m-ai mințit ?!?!
-O sa ai un bodyguard!
-Ce glumeț te simți azi !! Incep sa schimb subiectul .
-Ba din potriva sunt foarte serios .Mia , Zayn va fi unul......
-Tata iți spun asta pentru ca țin la tine ...ti-ai pierdut mințile .Cu ce mă poate apară Zayn, ma pot apară și singura .Și tu nu ai nimic de zis în legătură cu asta ! Îmi îndrept privirea spre Zayn .
-Nu! Eu am fost de acord din prima cu ideea mai ales ca o sa te muți la mine .
-Ce!!
-Da , Mia eu nu pot sa te apară non stop și așa ca l-am pus pe Zayn sa aibă grija de tine , și te vei muta la el pentru cu nu am chef sa-l văd 24 din 24 la mine în casa.Calm o sa fi în siguranță .
-Nu am nevoie de un bodyguard! !!
-Stiu ca nu dar vezi partea buna , mai ieși și tu din casa ...si te duci în alta casa....dar măcar schimbi aerul . Aa da și o perioada nu te duci la liceu !
-Deci spui ca dacă mă mut cu idiot ul ăsta ca sa mă "apere" nu mai merg la liceu ?
-Pai...
-Bine mă mut da nu ti-o lua în cap , a da și dacă Zayn dispare brusc sunt nevinovata.
-Deci sa rezolvat, acum duceți-va și Zayn atenție...o vreau întreaga .
-Calm Smith , o sa am grija de surioara mea ! Spune Zayn facandu-mi cu ochiul fara ca tata sa observe .
Eu fac un semn de parca asi fi scârbita și mă îndrept spre el .
-Hai aparatotule , bagajele nu se cară singure !! Zic aplicând un zambet ironic pe fata .
-Ha!!! A treia oară cant te văd zâmbind !
-Dragule dacă te iau peste picior nu înseamnă ca zâmbesc !
-Hai plecați am treaba ! Comentează tata .
Am ieșit cu Zayn din casa indreptandu-ne spre mașină . El s-a dus în spate , la portbagaj sa pună valizele iar eu am urmat în mașină , ne scoțând nici un cuvânt .
După un drum destul de lung de 15 minute , nu mă judecați era prea lung, am ajuns în fata casei lui .O casa nici mai mult nici mai puțin. ....normala . Intram și spre surprinderea mea era curat totul .Unu, ori are menajera ori curvele lui curata după el. Una din doua .
-Unde e camera mea ?
-Camera mea....a da prima usa când urci pe scari . Spune el în timp ce-ti lua o bere din frigider .
Urc scările cu bagajul de mana în camera și de fapt eu intrasem în camera lui Zayn .
-Tembelule, asta e camera ta !! Urlu astfel încât sa mă audă .
CITEȘTI
My bodyguard/ FF Zayn Malik
Fanfiction- NU AM NEVOIE DE BODYGUARD !!! Tip eu la tata. - Uite Mia nu am chef sa te stiu rapita de mafia Scorpionului , cand stii prea bine ce ti-a facut !! - Nu ma intereseaza , sunt mult mai desteapta decat Zayn, pot sa ma apar si singu...