Sanem Selin'e dönüp "Selin, Serkan değildir o değildir" dedi hüzün dolu sesiyle. Selin ise her zaman ki gibi soğuk kanlılığını koruyarak Sanem'e döndü ve "bence o kadar emin olma Sanem sonuçta Serkan'ı tanıyalı bir iki gün oldu"dedi. Sanem hemen dışarı çıkıp derin derin nefes almaya başladı,Selin de peşinden gitti. Sanem Selin'i farkedince Selin'e dönüp"tutuklayacak mıyız" dedi, hüzünlü ama güçlü bir sesle. Selin arkadaşının bu hâline üzülüyordu ama böyle olmak zorundaydı. Selin Sanem'e dönüp"üzgünüm Sanem ama görüntüde bir tek Serkan var onu karakola götürüp ifadesini almamız ve elinde barut izi olup olmadığına bakmamız lazım" dedi. ( barut izinin ne olduğunu bilmeyenler için söylüyorum silah ateş eden kişinin elinde barut izi olurmuş sonra adlı tıpa gidip bakınca anlaşılırmış) Sanem başını sallayıp arabaya doğru gitti. Selin de içeri girip bilgisayardan o görüntüyü aldı ve arabaya gidip karakola doğru sürdü.Karakola vardıklarında Selin içeri girdi ve "Gamze bana bu görüntüdeki şahısın adresi lazım çok acil"dedi elindeki görüntüyü kadına uzatırken. Çok vakit geçmeden Gamze elindeki kağıdı Selin'e uzatıp " buyrun komserim adres kağıtta yazıyor" dedi. Selin kağıdı aldı ve dışarı çıktı. Sanem'e seslenip onlara ait olan polis arabasına bindi Sanem de binince arabaya doğru sürmeye başladı, kendi arabalarıyla gitmeleri doğru olmazdı sonuçta.
Adrese gidene kadar hiç ses çıkmamıştı. Adrese varınca Selin Sanem'e dönüp"adres burası hadi inelim"dedi buruk bir gülümseme ile. Sanem kafasını sallayıp arabadan indi. Derin bir nefes alıp eve doğru yürüdü. Selin de Sanem'i takip etti. Sanem kapının önüne gelince bir an duraksadı sonra hemen kendini toparlayıp yavaşça zile bastı. Serkan kapıyı açtığında Sanem'i ve Selin'i gördüğüne şaşırmış bir o kadar da sevinmişti. Hemen biraz geri çekilip " buyrun geçin" dedi birazdan olacakalardan habersiz bir şekilde. Sanem ciddi bir şekil de "Serkan Korkmaz Ebru kartal cinayetinde parmağınızın olduğundan şüpheleniyoruz, bizimle karakola kadar gelmeniz gerekiyor" dedi. Serkan'ın yüzündeki tebessüm yerine korku gelmişti. Serkan yüzünde ki o korkuya aldırış etmeden dalga geçer gibi konuşmaya başladı "şaka, şaka yapıyorsunuz ama hiç komik değil." Sanem kafasını hayır anlamında sağa sola sallayınca Serkan şaka olmadığını anlayınca hemen savunmaya geçti "Sanem ben o kadını tanımıyorum ismini bile ilk defa duyuyorum" dedi. Selin Sanem'in konuşmakta zorlandığını farkedince Sanem yerine o konuştu " üzgünüz Serkan ama seni götürmemiz lazım elinde barut izi olup olmadığına bakıp ona göre savcının karşısına çıkartıcağız seni" dedi Selin elinde ki kelepçeyi Serkan'ın bileklerine taktı. Serkan kelepçeyi göstererek "buna gerek var mıydı?" dedi Selin'e. Selin ciddiyetini koruyorak " iş hayatıyla özel hayatı birbirine karıştırımıyoruz" dedi. İçinden de "ayrıca seni tanıyalı iki gün bile olmadı nasıl güvenebilirim ki" diye cümleye devam etti. Selin ve Sanem Serkan'ı arabaya bindirdiler ve kendileri de bindiler. Bu sefer arabayı Sanem kullanıyordu.
Biraz ilerledikten sonra Serkan " ben birşey yapmadım gerçekten yapmadım" dedi Sanem'e bakarak. Sanem de kafa sallayarak "biliyorum, ben sana güveniyorum" dedi ama haksız çıkmaktan korkuyordu. Sanem'in bu cümlesi üzerine Selin Sanem'in kulağına yaklaşıp "Sanem ne demek ben sana güveniyorum, adamı tanıyalı ne kadar oldu ki sen ona güveniyorsun"dedi. Sanem de kafasını çevirmeden Selin'e cevap verdi "güveniyorum işte Selin, ayrıca adam doktor nasıl birinin canına kıysın, ben Serkan'ın böyle bişey yapmayacağına inanıyorum evin önünde biraz ciddi olmak istedim ama anca bu kadar dayanabildim kusura bakma." Selin de sinirden gülerken şu cümleyi kurdu " evet çünkü doktorlar katil olamaz dimi?"
Sanem arabayı park edip indi. Serkan'ı da indirip bir kolundan tutarak karakola doğru ilerledi Selin Gamze' bin yanına gidip Serkan'ı göstererek " elinde barut izi olup olmadığını öğrenmemiz lazım, sen halledersin" dedi. Gamze kafasını sallayıp Serkan'a doğru ilerlerken Selin arkasından "yanına bir iki kişi daha al"diye seslendi. Gamze arkasına dönüp" tamam komserim" diyerek Serkan'a doğru ilerlemeye devam etti. Gamze yanına iki kişi daha alıp Serkan'ı da aldı ve adlî tıpa doğru gittiler.
Selin ve Sanem Selin'in odasında Serkan dan haber bekliyorlardı. Selin gayet rahattı ama Sanem için aynı şeyi söylemek biraz zordu. Sanem kendi kendine konuşmaya başladı odada bir oraya bir buraya yürürken, "yapmamıştır Serkan yapmaz böyle bişey" ve bunun gibi bir kaç cümle daha. Selin daha fazla dayanamayıp ayağa kalkar ve Sanem'e bakıp yüksek ses ile konuşmaya başladı " ya Sanem yeter!! Serkan'ı tanıyalı daha ne kadar oldu ki sen ona bu kadar güveniyorsun" diyip sinirli gözlerle Sanem'e bakmaya devam etti. Sanem aynı ses tonuyla Selin'e karşılık verdi " ya asıl sana yeter!! Serkan'ı suçlayıp durma sen ona güvenmiyor olabilirsin ama ben ona güveniyorum artık beni sorgulamayı bırak. Sende göreceksin Serkan masum!!. Sanem kapıya doğru ilerledi,kapıyı açtığı gibi gamze ile karşılaşınca biraz şaşırsada hemen kendini toparlayıp sorusunu sordu "ne oldu çıktımı bişey suçlu mu Serkan?" Sanem bunu söylerken Selin Sanem'in yanına gelmişti. İkisi de Gamze' nin cevap vermesini bekliyordu. Gamze " komserim serakn Korkmaz'ın elinde barut izi çıkmadı yani Serkan Korkmaz suçsuz ve sizi karakolun önünde bekliyor" diyince Sanem derin bir nefes verip Selin'e ters bir bakış attıktan sonra karakolun önüne doğru ilerledi.
Serkan ellerini cebine koymuş Sanem'i bekliyordu. Sanem Serkan'ın yanına doğru ilerledi. Serkan Sanem'i görünce Sanem'e döndü. Sanem Serkan'ın konuşmasına izin vermeden konuşmaya başladı " tebrik ederim suçsuzmuşsun. Gerçi ben senin suçlu olduğunu hiç düşünmemiştim zaten." Serkan dayanamayıp Sanem' e " neden bana güvendin, neden bana inandın?"diye sordu (buraya aşıksan inanırsın yazıyım mı? Narged ciler anladı bile ama bölüm burda bitiyor artık diğer bölüm öğrenirsiniz ne yazacağımı 😉😉)
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın ♥️♥️♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurşundan Doğan Aşk
Adventuremacera sevenler ve bu maceranın içinde romantizm istiyenler için... okumanızı tavsiye ederim.