Selin Emre'nin yanına gidip, acilen çıkması gerektiğini söyleyip Sanem'e çaktırmadan evden çıktı.Arabasına binip karakolun yolunu tuttu.Karakola gittiğinde birde ne görsün baş komiser sakin bir şekilde ekipler yanında olmak üzere Selin' i bekliyorlardı.Baş komiser Selin'e dönüp "Sanem hastanede kaldıya ona küçük bir süpriz yapalım dedik sen ne dersin Selin"diyerek Selin'e döndü.Selin'de yüzündeki mutluluğu belli ede ede "ya cok güzel olur" dedi.Ertesi gün için çok güzel bir plan yapmışlardı.
ERTESİ GÜN...
uykusuna aşırı düşkün olan selin sabahın sekizinde uyanıp cafeye gitmişti.Bütün ekip oradaydı.Selin güzel bir kahvaltı masası hazırlattırdı.Daha sonra Emre'i arayıp Sanem'i getirmesini söyledi.Emre Sanem'in odasına öküzce daldı.Tabiki de sanem uyanmamıştı.Her zamanki gibi elinde telefon kulağında kulaklık uyuya kalmıştı.Emre yine hayvanlığını konuşturarak Sanem'in üzerinden yorganı çekti.Sanem sinirli bir şekilde ayağa kalktı komidinin üzerindeki sürahiyi boşalttı ve bağırmaya başladı.Sanem sakinleştikten sonra Emre"hemen hazırlan Selin'in yanına gitmemiz lazım"dedi.Sanem telaşlı bir şekilde "ne oldu Selin'e?"diye sordu.Emre ise "soru sorma hadi hazırlan" diye cevap verdi ve odadan çıktı.Emre çok yakın arkadaşları olan Serkan ve Volkanın da orda olmasını istedi ve onlara da haber verdi.Sanem hayatında bir ilk yaparak 5 dakika hazırlanmıştı.Emre de bu süre içinde üstünü değiştirmişti.Sanem Emre'nin yanına gelip "ben hazırım hadi hemen çıkalım" dedi. Daha fazla oyalanmadan evden çıktılar. Çok vakit geçmeden cafeye varmışlardı.Bütün ekip ve baş komser oradaydı, Sanem böyle bir şey beklemediği için şaşırmıştı.Selin'in yanına gelip bir açıklama bekliyorum dercesine bir bakış attı.Selin ise hastaneden kurtulduğu için çok sevindikleri o yüzden böyle küçük bir kutlama yapmak istediklerini söyledi.Daha sonra hep baraber kahvaltı masasına oturdular.Sanem bir yandan kahvaltı yapıyor bir yandan ise hastanedeki o yakışıklı doktoru düşünüyordu.Aklı hâlâ ondaydı acaba kader onları bir daha karşılaştırır mıydı?sanem böyle düşüncelere dalmışken kapıdan giren kişi çok dikkatini çekmişti.Bu o doktordu az önce acaba bir daha karşılaşır mıyız?diye düşündüğü insan şuan karşısındaydı.Sanem doktora o kadar dalmıştı ki yanındaki çocuğu fark etmemişti bile.Sanem çok heyecanlanmıştı.Doktorun o masaya doğru yürüdüğünü gördükçe daha da heyecanlanıyordu.Sanem'in ismini bile bilmediği o doktor abisiyle tokalaşıyordu.Sanem şaşırmış gözlerle bir abisine birde doktora bakıyordu.Hemen Selin'i dürttü ve "Selin bu o hastanedeki doktor değil mi?" diye sordu, onun olduğundan emin olabilmek için.Selin ise hiç umrunda olmadığını belli eden bir ses tonuyla "evet o" dedi.Selin'in yine hiç bir şey umrunda değildi,sadece önündeki kahvaltıya bakıyordu.Sanem ise heyecanını ve mutluluğunu belli etmemeye çalışarak Emre'ye"abi bizi arkadaşlarınla tanıştırmayacak mısın?"diye sordu.Sanem'in bu sorusu üzerine Emre şüpheci bir ses tonuyla "tanıştırayım tabi bunlar benim çocukluk arkadaşlarım Serkan ve Volkan" diye cevap verdi zorla gülümseyerek.Haklı tabi kıskandı kardeşini.Sanem Emre'nin sinirlendiğini fark edince daha fazla şansını zorlamamak için sustu.Sanem Serkan'ın yanındaki çocuğa dikkatli bakmamıştı, dikkatli baktığında ise hatırlamış ve korkmuştu.Kim korkmazdı ki eski sevgilisi abisinin en yakın arkadaşı çıkınca.Sanem "abi mâdem çocukluk arkadaşların neden ben daha önce görmedim onları?" diye sordu.Emre de"çünkü biz dışarıda futbol oynarken sen evde bebeklerinle oynuyordun o yüzden olabilir kardeşim"dedi alttan alttan gülerken.Masadaki herkes Sanem'e fark ettirmemeye çalışarak gülüyordu.Sanem çok sinirlenmişti,abisine bunu çok fena ödeticekti."Emre hadi ne bekliyoruz buyrun masaya geçelim" diyip masaya geçtiler.Herkes masaya oturduktan sonra Sanem ve Volkan göz göze geldiler.Sanem ve Volka'nın yaşadığını tüm güzel anılar Sanem'in gözününde canlanmıştı.Sanem bir an kötü oldu ve "ben bir lavaboya kalkıyorum"diyip kalktı.Selin Sanem'in kötü olduğunu görünce" ben he" diye sordu. Sanem "iyiyim ya yok bir şeyim" diyerek geçiştirmeye çalıştı.Selin "tamam hemen yüzünü yıkayıp gel baş komiser felan da telaşlanmasın ben masaya geçiyorum" diyerek lavabodan çıktı.Volkan'da o ara Sanem'in kötü olduğunu görünce telefonla konuşuyormuş gibi yaparak müsade isteyip lavaboya doğru ilerledi.Volkan Sanem'in yanına giderken Selin'i gördü "Sanem nasıl iyi mi?"diye sordu.Selin bir an duraksadı, sonra"sanane Sanem'den.Ayrıca sen Sanem'i nerden tanıyorsun"dedi.Volkan ise"boşver" demekle yetinde ve lavaboya dogru yürümeye devam etti.Sanem lavabodan başını tutarak çıkmıştı.Volkan'ı görmeyip çarpmıştı tam affedersiniz diyecekti kiVolkan'ı karşısında görünce yüz ifadesi değişmiş ve tam orayı terk edecekti ki Volkan kolundan tutarak onu durdu ve "neden benden kaçıyorsun?"diye sordu.Sanem "bırak bak biri görecek bitmiş gitmiş bir şey ben hatırlamıyorum bile sende hatırlama"dedi.Volkan ise "ben unutalı çok oldu zaten" diyerek masaya geçti.Beş dakika sonra da Sanem geldi masaya.Sanem masaya oturunca Selin fısıldayarak "nerde kaldın altı üstü yüzünü yıkayacaktın"dedi.Sanem"of geldim işte"diyerek kendini savundu.Selin Sanem'in gergin olduğunu anlayınca daha fazla üstüne gitmedi.Kahvaltı yapmaya devam ettmişlerdi.Baş komiser saatine bakarak Selin'e"biz kalkalım siz şimdilik oturun gece nöbete kalırsınız" dedi.Selin'de tabi baş komiserim akşam görüşürüz"dedi.Baş komiser ve ekiptekiler Sanem'e tekrardan geçmiş olsun diyerek cafeden çıktılar.Sanem saate baktı ve Emre'ye dönüp "abi senin 13:00'da duruşman yok muydu?"dedi.Emre'de telaşlı bir şekilde "ay evet unutmuşum" dedidaha sonra Serkan ve Volkan'a dönerek "ya siz de kusura bakmayın unutmuşum duruşmam olduğunu" dedi.Serkan da "yok ne kusuru sen bak işine duruşmadan sonra görüşürüz" dedi.Serkan'ın bu sözü üzerine Emre "o zaman sizde kızlarla beraber bizim eve geçin duruşmadan sonra dışarı çıkarız hem bizim evide merak ediyordunuz"dedi.Serkan ve Volkan itirazetselerde Emre'nin kabul etmeyeceğini bildikleri için tamam demek zorunda kaldılar.Emre Serkan ve Volkan'ı köşeye çekip"bakın ben hiç yapmayacağım bir şey yaptım,kızlar evde sizinle tek olacaklar bunun sebebi ise size olan güvenimdir"diyerek cafeden çıktı.
Lütfen yorum yapıp beğenmeyi unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurşundan Doğan Aşk
Aventuremacera sevenler ve bu maceranın içinde romantizm istiyenler için... okumanızı tavsiye ederim.