팙 : 15

1.8K 251 58
                                    

❝ Reyhaa Suweg ❞

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Reyhaa Suweg

" okay kenapa ikan di panggil ikan? " , soal seungkwan yang kini berada elok duduk berhadapan dengan aku.

" entah " , balas aku pendek. Kepala hotak dia ni pelik sikit, jawablah bijak mana pun mesti salah jugak.

" sebab dia kumpulan kpop! " , jawab seungkwan sambil ketawa suka.

" err, itu ikon bahalol— " , balas aku dengan pandangan yang menjengkelkan.

" tulah kau bengap tak faham lawak aku " , kata seungkwan masih ketawa suka sambil menepuk nepuk meja makan ini kuat kuat.

" tak, aku rasa sekarang engkau yang bengap, bukan setakat bengap je ni tahap bodoh ya amat sekali dah ni " , kata taehyung oppa yang dari tadi duduk disebelah aku mendengar lawak bodoh teramat seungkwan ni.

" ish! Kelakar lah lawak aku— korang je bodoh tak faham " , balas seungkwan nak menang jugak.

" hm rey, kesian kau ada kawan terencat " , kata taehyung oppa dengan wajah kesiannya.

" kau ni pahal hah?! Nak gado?! " , kata seungkwan sambil menyising lengan bajunya.

" hekeleh! Kalau berani ha masuklah ha meh meh " , balas taehyung oppa sambil menunjukkan penumbuk lembiknya.

Serupa bapok dah.

Dua ekor ni memang fantastic duo ye kalau dalam fanfic jungkook yang di tulis oleh ten.

" dah dah! Tak payah nak bergaduh dalam kedai famous aku ni " , kata jungkook bagi menghalang pergaduhan bodo antara seungkwan dan taehyung oppa.

" kau sabar jap eh taehyung, satu hari nanti aku akan belasah jugak muka kau pakai punggung aku " , kata seungkwan dengan hidung yang kembang kempis menahan geram.

" euw! Rey kau tengok dia! Punggung dah la berkurap, ada hati nak belasah aku pakai punggung dia " , adu taehyung oppa sambil memeluk lengan aku.

" perangai korang berdua ni, teringat aki satu cerita " , kata aku secara tiba tiba.

" kau fikir ni cerita kartun pada zaman dahulu ke hanat? " , tegur seungkwan dengan wajah kosongnya.

" hohoho, dah baik korang berdua diam sebab.. " , kata aku saje ingin membuatkan mereka tertanya tanya.

" sebab apa? " , soal seungkwan dan taehyung oppa serentak.

" √ " ♡ Abang Boba • JJKWhere stories live. Discover now