5. nie mam pomysłu na tytul pozniej cos wymysle

311 30 1
                                    

Żorge siedział na kanapie zmieniając dzwonki w swojej nokii. Nagle do pokoju weszła Peppa.
-OMG co to?-zapytała Peppa
Żorge schował szybko telefon do kieszeni. Na szczęście telefony do latania niewiele różniły się od tych mugolskich. Żorge jednak nie mógł dopuścić aby Peppa go włączyła. Dowiedziałaby się wtedy że jest czarodziejem. Teraz gdy Żorge o tym pomyślał to Peppa wie o tym że chodzi do hogwartu.
-Peppe...
-co
-wiesz co to hogwart?
Peppa chwilę patrzyła na brata.
-no to ta szkoła dla trawników co nie?
Żorcz odetchnął z ulgą. Peppa myślała że hogwart to coś podobnego do harwardu.

Żorge wyszedł na ogród. Oczywiście Peppa poszła za nim. Nie widzieli się od czterech miesięcy a Peppa nie ma żadnych przyjaciół którym mogłaby zrujnować życie. Gorg nie mógł teraz użyć magii. Jego rodzice są bezsosowcami. W ich krwi nie ma żadnej magicznej mocy generowanej przez sos. Peppa jak na razie nie wykazała magicznych zdolności więc też może być bezsosowa. Dżordż szybko wyjął z kieszeni kiełbasę drobiową i rzucił nią w siostrę. Oszołomiona Peppa zaczęła powoli spożywać mięsny wyrób a Dżorg korzystając z chwili nieuwagi uciekł między krzaki. Jakimś dziwnym sposobem jedyne kwiaty jakie posadziła w ogródku madka Hrumkersa był specjalny gatunek róży z kolcami wielkości paznokci ich ciotki. Na samą ich myśl Dżorka przeszły ciarki. Gorcz szedł coraz głębiej przez krzaki. W końcu dotarł do tajemniczej bramy. Dotknął zielonej siatki a następnie zajrzał na podwórko znajdujące się za nią. Po kilku minutach ogarnął że to po prostu ogród sąsiadów. Skacząc po drzewach Żorge dostał się do okna i wskoczył przez nie do środka. Jego instynkt go nie zawiódł. To było okno kuchenne. Przez resztę dnia Żorcz przeprowadzał egzekucję na zawartości lodówki.

-----

-----

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Świnka Peppa I Tajemnice Hogwartu:Żorge Edition✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz