Iubirea ne transformă...

472 4 0
                                    


Ce este iubirea și de ce ne transformă într-un om practic neputincios în fața persoanei iubite💜

Fiind obsedată de mirosul lui, ce mereu ma imbată. Uneori am impresia că amețesc cînd îl miros❤️Atît de plăcut miroase pentru mine. Am impresia că tot corpul meu îl vrea întruna.Ochii vor să îl vadă, nasul să îl miroase, buzele să îl sărute, mâinile să îl cuprindă. E ca un drog. Poate chiar mai rău. 

El este cel ce mă poate face cea mai fericită, dar si cea mai tristă. Cu cât devenim mai apropiați cu atât crește în mine o frică. Că totul poate să ia sfârșit. Să nu il mai văd. Să nu îl mai ating.Să nu îl mai am...

Iubire, e atunci când ești răcită și el te adoră cu tot cu muci😄

Când te privește de parcă anume tu ești universul lui.

Când se simte liber lângă tine.

Când el crede că tu dormi și te învelește mai bine să nu îți fie frig❤️💛🐱totodată îmbrățișându-te protector dar atent să nu te deranjeze.

Când te sărută pe frunte cu blândețe.

Când luptă cu propriile dorințe nedorind să te forțeze la ceea ce te-ar răni în vriun fel.

Când nu ești machiată și aranjată, dar el zice că ești frumoasă...

Când privește cu tine filmul care iți place ție mergând la compromis.

Când te ajută să strângi sau să așezi masa.

Când îți zice să te îmbraci bine și de nu faci asta, te ceartă😄💜

Când te sărută atît de sălbatic, dar în același timp atent.

Când e atent la dorințele tale.

Când în glumă zici de desparțire râde, dar la ideea asta tresare și ochii îl dau de gol că are nevoie de tine și nu vrea să te piardă.

Când vede că cineva te anină vrea să îi rupă gâtul.

E plăcut să ai un bărbat ca acesta lânga tine💛Să știi mereu că poți conta pe el și că ești pe prim plan pentru el in orice situație. Să te simți în brațele lui ca înconjurată de un zid rigid ce te protejează și să știi că mereu te va adăposti.

Să poți destăinui practic tot și el să te înțeleagă .Sau măcar să încerce❤️Chiar după mult timp oricum te topești de la privirea lui. Când îți zice că te iubește ai impresia că e pentru totdeauna al tău.Și speri asta. Când iubești tot la el. Fascinația din ochi când povestește ceva ce ii place. Când se enervează și e atât de dulce făcându-l pe durul. Când doar el te face sa râzi cu lacrimi chiar de erai tristă.

Fiecare dintre noi merită să fie iubit și apreciat. Vă doresc din tot sufletul să întâlniți persoana potrivită, și să simțiți fluturi în stomac.


Iubirea ne transformă....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum