[Tae szemszöge]
Szeptember 1-je. A nap mikor az iskola tanulói összegyűlnek és együtt örülnek az új tanévnek. Jelenleg regger nyolc óra van és még van egy óram készülődni.
-Tae -kopogott nővérem az ajtón- bemehetek?
-Persze -s már nyitotta is ki az ajtót
-Mizu? -ült le mosolyogva mellém
-Mi történt Jisoo? -néztem rá kérdőn. Ha ezt kérdezi mindig van valami hír.
-Semmi -nevetett fel- új év a sulidba és izgatott vagyok, hogy lesznek-e új barátaid -nézett rám mosolyogva. Hát igen...nem épp a legbarátkozóbb személyiség vagyok. Ott vannak nekem az igaz barátaim, minek nekem a kamu barátok? Azért hogy kihasználjanak nem kell. Emiatt csak egy mosolyt kapott tőlem válaszként, hogy nem ígérek semmit.
-Jó, megyek ebédet csinálni, hogy mire hazaérsz legyen mit enned! Te készülődj!
-Okés -és ezzel kiment, én pedig készülődni kezdtem.
Elmentem a fürdőbe lezuhanyozni és fogat mosni, utána pedig felöltöztem az iskola ünneplőjébe.
-Kim Taehyung! Indulj el mert el fogsz késni! -kiabált fel nővérem mire lementem, felvettem cipőmet és már indultam is. Az iskola 20 percre van innen, így gyorsan oda értem.
-Kim! -kiáltott fel Chanyeol- végre itt vagy! -vont magához egy ölelésre
-Szia Chan! Chim, Baek? -kérdeztem, ugyanis akármerre néztem nem láttam őket.
-Valahova elmentek -rántott vállat és már fordult is Yugyeomhoz aki időközben megjött. Kicsit várva, szintén körül néztem nem-e jött vissza az a két barom, de nem. Pár perc múlva két kar fonódik derekam köré, s ölel magához valaki, mire ijedtembe kicsit megugrok.
-Szia Tae~ -suttogja Baek a fülembe
-Szia Baek! De kis "erotikusba" tolod ma! -kuncogtam fel, mire vállon csapott, és minden színészi tehetségem elővéve, kapom vállamra kezem- Byun Baekhyun, hogy tehetted ezt? Én végig szerettelek -játszottam a sértődöttet, mire Baekkel elnevettük magunkat.
-Tae az ott nem Chim? -kérdezi Chan egy vörös hajú fiúra mutatva, akinek arcát meglátva helyeslem egy bólintással, hogy igen, ő Chim.
-Kérünk minden diákot, fáradjon az osztályához! -mondta a mikrofonba az igazgató helyettes
-Sziasztok! -jött vissza végre már Jimin is
-Szia Chim! Mi ez a haj? -tettem úgy mintha nem tetszene, pedig nagyon jól állt neki
-Tae, régóta barátok vagyunk ismerlek szóval tudom, hogy neked is tetszik! -mosolygott
-Kedves diákok és tanárjaik! -kezdett bele az igazgató, az egy órás beszédébe.
YOU ARE READING
Tanáromba szeretve [Vkook]
FanfictionKim Taehyung egy 17 éves gimnazista, akinek nem volt a legjobb gyermekkora. Nővérével él, 14 éves kora óta. Jeon JungGuk 25 éves tanár, aki osztályfőnök lesz Taehyung osztályában. Évnyitó után, egy parkban is találkoznak, ahol Jungkook lehet elkezd...