7.rész

338 18 4
                                    

[Jungkook szemszöge]

Miután Taehyung kiszállt, elindultam haza. Út közben sokat gondolkodtam.
Kim Taehyung...

Idő közben haza is értem.
Nem vagyok elkényeztetett gyerek, de mégis egy hatalmas és szép kertes házban élek, amit nagyapáméktól örököltem. Régen a gyerekkorom nagyrészèt itt töltöttem, mivel a szüleim szinte mindig üzleti úton voltak. Egy csomó jó emlékem őrzöm itt nővéremmel és bátyámmal együtt.
Nyaranta mindig azon nyafogtunk, hogy a nagy hőségben, engedjünk vizet a medencébe, és hogy a mama csináljon nekünk hűsítő limonádét. Minden nyáron készült kép rólunk, ahogy a medencében, a matracon isszuk a limonádét vagy esszük a jégkrémet, vagy éppen harcolunk a vízben. Imádtam itt lenni és mikor ide jöttünk, mindig biztonságban éreztem magam. Ez mai napig így van.

Elővettem a kulcsom, majd kinyitottam az ajtót. Benn levettem a cipőmet, majd bementem a konyhába. Ma még nem is ettem nagyon. El is gondolkodtam magamon, hogy ez hogyan történhetett meg, mivel nagyon figyelek a testemre.  Rendszeresen edzem és egészségesen eszem.
Gyorsan el is kezdtem csinálni egy szendvicset, miközben gondolkodni kezdtem. Áthaladtam a mai napot, milyen az osztály. Kiből mit nézek ki, hanyas tanuló.
Részletesen végigmentem az osztályon a fejemben, de mégis ebben a 10percben egyetlen egy fiún gondolkozom.
Sötétbarna haj, hibátlan bőr, csodálatos alak, barna, szinte már fekete szem, és az a tégla mosoly...Kim Taehyung miért érdekelsz engem?

Gondolkodásaimat megszakítva csörren meg telefonom, amire az igazgató neve van kiírva. Fel is veszem, mivel ha ő hív, biztos valami fontos dolgot szeretne.

-Szép napot Mrs.Kang! -köszönök bele a telefonba

-Szintúgy Jeon! Elnézést ha esetleg zavarok! Az őszi osztálykirándulással kapcsolatban hívom, mivel mostmár ön a 11A osztályfőnöke!

-Pontosan! -mondtam büszkén a telefonba

-Hallom lelkesedését aminek örülök! Mivel most még szeptember van lesz még egy kis időnk eldönteni, hogy melyik osztály hova megy, viszont! Amint megbeszélték, mikor, hova és hányan mennek, írja le nekem egy lapra amit egyből legyen szíves leadni!

-Rendben van!

-A fontosabb tudni valót meg elmondom majd személyesen!

-Rendben!

-Viszhall Jeon! -és azzal le is rakta a telefont.

Visszatértem a szendvicsemhez, miközben leültem az asztalhoz, majd elkezdtem telefonozni. Igen rossz szokás, de most ha már egyedül vagyok akkor miért ne.
Fel is néztem a jó öreg facebookra, amit nagy unalmakba használok. Ahogy görgettem, ajánlotta az embereket, mikor egyszer megakadt a szemem egy fiún.

Kim Taehyung


+Ismerősnek jelölve

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 15, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Tanáromba szeretve [Vkook] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora