3.rész

353 24 0
                                    


" -Figyelj Taehyung -szólt So Min -Nem lenne kedved részt venni egy fotózáson mint modell? -kérdezte mosolyogva, mire én azt sem tudtam hol vagyok... "

Én modellnek? Még csak jó alakom sincs, nemhogy modellnek álljak.
-Hát...nem is tudom.
-Taehyung! Kérlek! Egy éve keresek egy ilyen tökéletes modellt mint te! -nézett rám So Min könyörgően -vagy legalább engedd meg, hogy bevigyelek az ügynökséghez-könyörgött tovább.
-Hát, rendben -adtam meg magam.
-Szupi! -mosolygott rám So Min, és kezdett el ugrálni.
-Somin, haza kéne vinni őket! -néz a gyerekekre JungGuk, mire adnám is neki át, de Kai máshogy gondolja, mivel, mégjobban hozzám bújik.
-Hát akkor...Taehyung megengednéd, hogy elvigyünk téged is? -kérdezte So Min
-Persze... -kicsit sem éreztem kellemetlenül magam...
El is indultunk a parkból, a közeli parkolóba, ahol nagyon sok kocsi állt. Kis keresgélés után ki is nyitották a kocsit, majd segítettek beülni, ugyanis egy körülbelül 4 éves gyerekkel, kicsit nehéz. Miután ez megvolt, és mindenki beszállt, elindultunk.
-Taehyung, hány éves is vagy? -kérdezte So Min a visszapillantó tükörből nézve.
-Decemberben leszek 17
-Uhum...milyen suliba jársz?
-Művészeti suliba -felelte JungGuk, amin kicsit meglepődtem
-Öhm...igen
-Szóval akkor oda jársz ahol JungGuk is tanít már, ez remek! Taehyung, ha megkérhetlek mesélsz magadról? -kérdezte So Min kedvesen.
Jó ötlet elmondani nekik magamról pár dolgot?
-Hát...mesélhetek -mondtam bizonytalanul -Ugye, hát decemberben leszek 17 éves és művészeti suliba járok. 14 éves korom óta a nővéremmel lakok, bizonyos okok miatt. Szeretem az állatokat és a természetet. Festeni és rajzolni is szeretek...és úgy ennyi...
-Miért laksz a nővéreddel? -Kérdezte JungGuk
-Azt...azt nem szeretném elmondani
-Értem -és beállt a kínos csönd.
Pár perc múlva, már egy nagy fehér háznál voltunk.
-Gukkie, elviszed Taehyungot haza, és amíg nem jönnek Taeyeonék addig vigyázok rájuk -mosolygott So Min testvérére.
-Okés -mosolygott rá vissza. Kiszálltam a kocsiból, hogy könnyebben átadjam Kait.
-Köszönöm Taehyung, szia!
-Viszlát!
-Tegezz nyugodtan!
-Oh, rendben akkor, szia! -mosolyogtam,és a gyerekeknek is integettem, mire Kai vissza is integetett. Nagyon édes.
-Előre vagy hátra ülsz, esetleg a gyerekülésbe? -kérdezte JungGuk, mosolyogva. Így olyan mint egy nyuszi.
-Előre. -és már ültem is be. Kicsit kellemetlenül érzem magam...ismét.

Tanáromba szeretve [Vkook] Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt