Úvod

12 0 0
                                    

Ahoj, jmenuji se Natasha, je mi 18 let a jsem z Ruska, sním o tom že se odstěhuji do ČR, protože Rusko je sice fajn ale působí na mě dost negativně. Vždycky si představím vojáky, zelené uniformy a válku.

Anna:,,Vy vandalové, běžte raději sekat dobrotu!"
Přijšla Natasha.
Natasha:,,Tetičko! Slyšela jsem nějaký křik, stalo se Vám něco?"
Anna:,,Ach děvče, nějací chuligáni si dělali srandu z mých boků."
Natasha:,,Tak já si to s nimi vyřídím!"
Natasha už chtěla za nima jít a pomstít se jim ale teta jí zastavila.
Anna:,,Nechoď! Nech je být, karma je zdarma."
Natasha:,,Tetičko? Vás netrápí že si z vás lidé utahují?"
Anna:,,Ne, mě netrápí že jsem silnější v pase. Člověk by se měl rád takový jaký je a pokud se tak rád nemá tak musí pro to něco dělat. Ale ty jsi nám nějak hodně zhubla!."
Natasha:,,Já vím, máma říká že Rusové mají rádi jenom hubené dívky."
Anna:,,To je hloupost a odkdy TY chceš Rusa?"
Natasha:,,Já nechci, ale máma chce abych si ho našla."
Anna:,,Tak mámu neposlouchej! Je to tvůj život a ne její. Na dej si koláč, dneska jsem ho upekla."
Natasha:,,Děkuji tetičko."
Kousla jsem si do koláče a je výborný.
Natasha:,,Mňam! Je výborný."
Milan:,,NATASHO!!!!!"
Otočím se a vidím svého udýchanýho bráchu.
Natasha:,,Co se děje?"
Milan:,,Dneska je přece hodina zpěvu kde zpíváme naši hymnu! Zapomněla jsi snad?!"
Ulekla jsem se.
Natasha:,,PANE BOŽE!!! Promiň teto, musím jít. Ahoj!"
Odešla jsem.
Anna:,,Ach bože!"
Natasha:,,Dobrý den, omlouvám se že jdu pozdě."
Učitelka:,,No to snad není možný, to už je tento měsíc po sté co jdeš pozdě! No nic stoupni si vedle Milana!"
Když jsem si stoupla, začaly jsme zpívat hymnu. Když jsme zkončily tak Milan šel na klavír a já šla na housle které tak miluji.
Anna:,,Nino!"
Nina:,,Co je sestřičko?!"
Anna:,,Proč Natashe říkáš takové nesmysly aby si vzala Rusa když ho nechce a aby držela hladovkou?!"
Nina:,,Ach Anno, vždyť víš že pro ní chci jen to nejlepší a nechci aby dopadla jako já."
Anna:,,Ale Natasha tak nedopadne, a navíc je už dospělá a ty víš že jednou bude chtít poznat svého otce a bude chtít odjet do Česka."
Nina:,,Tak na to ať ani nepomyslí! Už od mala jsem jí učila že Česko je špatné a její otec ještě horší."
Anna:,,Naše máma nám to taky říkala a poslechla si ji snad?"
Nina:,,Ne, udělala jsem chybu a proto nechci aby moje dcera udělala tu stejnou jako já před 23 lety."
Anna:,,Dneska ráno krásně hrála na housle."
Nina:,,Ani mi ten příšerný nástroj nepřipomínej! Lituji toho že jsem jí dovolila na tu hrůzu hrát."
Anna:,,No jo, má to po Tomášovi. Chápu proč ten hudební nástroj nesnášíš ale ona to miluje, myslím že bys ji měla přestat řešit."
Nina:,,To jméno už NIKDY! Nevyslovuj."
Anna:,,Proč všechno vidíš tak černě? Vždyť když jsi byla v jejím věku byla jsi úplně stejná."
Nina:,,Časy se mění, lidi se mění."

Jen bych chtěla říct že nemám nic proti Rusku. Je to jenom vymyšlený příběh takže nic z toho tam není pravdivé. Jen se mi to tam nesmírně hodilo.

NatashaKde žijí příběhy. Začni objevovat