Fenrir ağır adımlarla ilerliyordu.Zırhı hala sağlam değil fakat techizatları tam dı.Huysuz demirciye zar zor yaptırmıştı .Bu kontratı yapmak zorundaydı .Zırhları ölümcül bir öneme sahipti fakat kırık bir şekilde kayıp aramaya gidiyordu.Witcher hayatı ile kumar oynuyordu resmen.Birden tarif edilen yere geldiğini fark etti.Ağaçların arasında düz bir açıklıkta durmuştu.Etrafı witcher sezgileri ile incelemeye başladı.Az ileride patikaya doğru giden bölgede yere düşmüş mantar yığınını gördü.
Mantarlar dört bir yana dağılmıştı.Mantarların olduğu yerden patikaya doğru kuru kan lekeleri uzanıyordu.Kan izleri patika boyunca devam ediyordu."Patikadan gitmiş olmalı" diye iç geçirdi.İri witcher patika boyunca kan izlerini takip etti.Kan izleri belli bir noktadan sonra ormana doğru devam ediyordu."Bu kadar kan kaybederek fazla ileri gitmiş olamaz" diye düşündü.Ormana doğru ilerledi.Kan izlerini kısa bir süre takip ettikten sonra küçük bir mağaranın ağzına gelmişti.Kan izleri mağraya devam ediyordu.Fenrir yavaşca ve temkinli adımlarla mağraya ilerledi.Biraz ilerledikten sonra öksürük sesleri duydu.Sezgileri sayesinde sesin geldiği yönü doğruladı.Sese doğru ilerledi.Küçük bir çıkıntıya adım attıktan sonra karşısında göğsü mavi bez parçasıyla sarılı bir adam buldu.Adamın göğsü bir yırtıcı tarafından deşilmişti anlaşılan.-Sonunda birileri geldi oh burada çürüyeceğimı sandı...
ard arda öksürük seslerinin ardından:
-Burada çürüyeceğimi sandım.Yürüyemiyorum bana yardım edermisiniz bay ..?
-Ben Witcher Fenrir.Babanız beni sizi bulmam için tuttu.Eğer şanslı isek size saldıran yaratığın gelmesi gecikebilir.Sizi yaralayıp geri dönmemesi imkansız.Hızlı olmalıyız.
-Demek witch...
diyecek iken adamın sözü büyük bir yaratık çığlığı ile kesildi.
-Bu sesi nerde duysam tanırım.Bu bir Griffin!Burada bekle.
Fenrir gümüş kılıcını hışırtıyla çekti ve mağaranın ağzına doğru hızlıca yürüdü.
Karşısında ki büyük Griffini görünce bir an afalladı Griffin görmeyeli uzun zaman olmuştu.Büyük griffinin yelesi kabarıktı gagası sivri görünüyordu fakat diğer griffinlere göre biraz daha küçüktü.
Fenrir griffinin hamle yapmasını bekledi.Küçük griffin kanatlarını geriye alıp ayakları ile öne atıldı.Ayakları ile yaptığı saldırıyı gümüş kılıcı ile karşılayan fenrir hemen dönerek bir kılıç saldırısı yaptı.Göğsü gümüş kılıç ile kesilmiş griffin acıyla bağırdı ve dahada öfkelenerek kanatlarıyla havalandı.Fenrir griffini dikkatle izliyordu.Griffin havada bir kere döndükten sonra dalarak sivri gagasıyla Fenrire doğru bir saldırı gerçekleştirdi. Saldırıyı göğsü ile karşılayan Fenrir geriye doğru savruldu.Göğüs zırhı artık paramparça olmuştu.Kılıcı ise az ötedeki çalılara fırlamıştı.Fenrir kapana kısılmıştı.Silahsız kalan witchera son bir saldırı yapmaya hazırlanan Griffin dönerek tekrar daldı ve bu sefer pençeleri ile bir saldırı gerçekleştirdi.Fenrir son kartını oyuna sürmek zorundaydı.Çelik baltasını çektiği gibi gerinerek küçük griffinin göğsüne sapladı.Griffin büyük bi inilti kopararak yere yığıldı.Göğsünden kanlar fışkırıyordu.Fışkırmanın durması ve Griffinin son nefesini vermesi bir oldu.Baltasını Griffinin göğsünden çıkaran Fenrir adamın sürünerek yanaştığını fark etti.Hızlıca yaralı adamı ayağa kaldırdı:
-İyi iş çıkardın witcher.
dedi adam.Fenrir:
-Ucuz atlattın bir daha dikkatli olmalısın etraf yaratık kaynıyor.
-Hepimiz dikkatli olmalıyız bu sıralar çok fazla yaratık görülüyor normal değil...
Fenririn kolyesini fark eden adam:
-Bu arada Ayı witcherları... yıllardır buralarda görülmediler.Burda olman benim için bir mucize efendi witcher.
Fenrir:
-İnan bana benim için de bir mucize.Şimdi şu griffinin kellesini almalıyım belki bunun için bana kron ödeyebilirler.
dedi ve baltasını griffinin yeleli başına indirdi.Ardından kılıcını da çalıların arasından alan yapılı witcher.Adamın elini omzuna koyarak kasabanın yolunu tuttu.Artık kafasındaki tek düşünce alacağı kronla kesinlikle zırhını tamir edeceğiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayı Witcher' ı
FantasyBaltası güneşin ışığında parlıyordu.Gümüş kılıcı kınından belli oluyordu.İri vücudu ve uzun kızıl sakalı ile dikkat çekiyordu.Yürüyüşü büyük bir ayıyı andırıyordu.Şüphe yoktu.Bu bir Ayı Witcherıydı...