Kaldığımız Yerden Devam
Buttercup: Cevap versene SEN NESİN?!!!!!!!
Bubbles : Ya da kimsin?!!
Butch: Buraya nasıl geldin?!!!!!!
Boomer: Evet!! Buraya nasıl geldin yer elması!!!!!
Brick artık bezmiş şekilde.
Brick: Geçekten mi, neyse.Sen neden burdasın?!!!!
Blossom: Ve neden Mojo'ya benziyorsun?!!!!!!
Blossom ve Brick: VE NE AMASI!!!!!!!
İkiside: HEY!!
Brick: Onu ben söyliycektim!!
Blossom: Sen önce dil bilgisi öğren!!
Brick: Hey! ney varmış benim dil bilgimde, sen önce beynine oksijen gitmesini engelleyen tokanı çıkarda öyle konuşalım!!!
Blossom: Nedenmiş o?!!!
Brick: Bana laf ettiğine göre beyninle düşünmüyosun!!!
Kardeşleriyle sıfırlık çakar(tek espiriyi onlar yapmayacak, ve normal insanlar ama bursa espiri amaçlı söyledim)
Blossom: IIIIHH!! Her neyse bide lider olacaksın kardeşlerinde de pek bir marifet yok ama-
Boomer ve Butch: Heyyyy!!!
Boomer: Konu ne ara bize geldi?!
Butch: Bizde ne varmış?! hayır hayır Boomer'ı anladım. Bende ne varmış??!!!!!!
Herkes ona ters ters bakar, gözünü kaçırır sonra kollarını kavuşturur.
Brick: Tamam sorunları var. Ama kimse onlarla benim dışımda böyle konuşamaz!!!
Brick: Hem kendi kardeşlerine baksana sen!!!
Blossom: Ne varmış benim kardeşlerimde?!!!
Bubbles ve Boomer bağırırlar, yani daha ok süper sonik çığlık atarlar.
Bubbles: KESİN ŞUNUUUUUUU!!!!!!!!!!!!
Buttercup: Bakın birbirinize katlanmadığınızı biliyorum. Bende Butch'a katlanamıyorum-
Butch: Hımh!(tepkiyi istediğiniz gibi verin ister umursamaz ister şikayetçi vb.bu arada buraya "hıh" da olabilir)
Boomer: Hihi(Şirin bir şekilde)
Butch: Hey! Kapa gereksiz çeneni Boomer!!
Bubbles: Oww(Çok tepki vermeden)
Boomer kızarır
Butch: OoOoo huh~~~ Boomer'ın da bir se--
Boomer: Kapa çeneni yoksa görürsün-
Butch: Ne yaparsın lan-
Boomer: Gösteriyim uygulamalı olara-
Bubbles:YEETTTEEEEERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
herkesin kulakları Bubbles'ın tiz sesiyle patlıcaktı yazık adam buraya ne için geldi ne oldu(adam dediğimde maymun ama o adam gibi adam ama daha tanımıyonuz ama bence iyi ppg takipçileri bunu anlamıştır her gün atmayı planlıyordum ama biraz heycanlanın)
Buttercup: Bubbles haklı yeter işimiz var. Onları durduruyoz siz başlıyonuz.
Brick ve Blossom suskundu ama bunu Blossom bunu bozdu.
Blossom: Haklısınız ben bir liderim bunu yapmamalıydım
Brick: Evet hepsi senin suçun!(umursamaz bir şekilde)
Blossom: Tamam, tamam benim de suçum var. Üzgünüm. Ve tüm gün kavga edersek şu elemanın neden, nereden, nasıl... geldiğini anlayamayız.
Kızlar gururlu ve anlayışlı bir şekilde gülümsedi. Oğlanlar huzursuz bir şekilde onu haklı buldu ve sustular. Herkes merakından bekliyordu.
Blossom: Harika. Pekii şimdiyse sıra sende.
Peki ne zaman yazam. Yada yeni kitaba başlayıp bunda sizi meraklandırayım mı?
Ki bence iyi yerde bıraktım tahminlerinizi bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutlar Arası Karışıklık
ФанфикBu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz.Hatalarım olursa(ki bence çok fazla olucak)kusura bakmayın.