Gelecek Hakkında

473 31 25
                                    

Blossom: Tamam, sorularımızı cevapla hemen!

???: Bakın bunlar çok önemli değil. Anacak gelecekte lazım olabilir. Tamam öncelikle ben sizleri tanıyorum, bu yüzden bana güvenebilirsiniz(sıcak bir gülümsemeyle)

Blossom: "Gelecekte lazım olabilir" de ne demek.

???: Bakın ben gelecekten geliyorum, ayriyetten başka bir boyuttan. Adım Jomo Momo.

Hepsi: NE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Butch ve Buttercup biraz daha uzattı.

Bubbles ve Boomer biraz fazla uzattılar.

Blossom: Sanıyorum bu kadar yeter Bubs(sıcak bir gülümsemeyle uyardı)

Bubbles: Haklısın, afedersin.

Brick: Aynı şekilde Boomer(anlayışsız bir şekilde söyledi, hatta biraz kızgın)

Boomer: Üzgünüm!(sinirliydi biraz, ama merakından susuyordu)

Blossom: Başka boyutu anladım daha önce gitmiştik. Ama gelecek!!!

Oğlanlar: Siz daha önce boyut mu değiştirdiniz!!!!

Buttercup: Evet, hemde diğer versiyonlarımızı yendik.

Brick:Nee!!!

Boomer ve Butch: Neeeeeeeee!!!

Brick: Ya siz ciddi misiniz!!

JM(Jomo Momo): Evet, ama zamanım kısıtlı. Lütfen dinleyin.

Blossom: Tamam, her neyse siz onları boş verin. Devam edin.

JM: Tamam bakın gelecekte büyük bir olay oluyor. Ve kızlar oğlanlarla bu sefer savaşıp yenmeye karar veriyorlar. Çünkü Brick'in planlama ve algılama yetteneği gelişmişti, ama hala hepsi çok kolay yeniliyorlardı planlarla. Ve Buttercup o gün çok sinirliydi, bu yüzden dövüşmek istiyordu. Bubbles artık kendini kanıtlamak istiyordu ve Blossom Brick'e sinir besliyordu hemde nasıl.

Bubles: Yani Buttercup'ın normal hali ve Blossom'ın neredeyse dünyada en nefret ettiği kişiden hıncını almak istemesi, Ve bizim takımların kavgası normal bir gün gibi geldi bana.

Boomer: Bubbles haklı.(İçinden: Oh olammmmaaazzzzzzzzzz!!!!!!!! Ben onu haklı buldum. Neyse ki herkes maymuna yoğunlaşmış- Dur  o da ne!! Bubbles bana gülümsüyor! Ama tatlı olduğunu inkar edemem, hatta fazla tatlı- Dur ne diyorum ben!!!! Ayrıca iki saattir ona bakıyorum. Acaba ne konuştular?)Ben yemek yemiş miydim düşünemiyorum.

Brick: BOOMER!!!!!!!!

Boomer: Hamburger Kafa!

Brick: İKİ SAATTİR SANA SESLENİYORUM SALAK!!!!!!!

Boomer: Hhaaa... : |

Brick: Hiçbir şeyi dinlemedin dimi.

Boomer: Ehehehe

Brick: Normalde seni döverdim ama, bir ben ve Kurdeleli dinlediği için sizinle sonra konuşucaz.

 Boomer:*Yutkunur* "konuşucaz derken" normal bir şekilde değil mi?

Brick: Benim normalimle konuşucaz.

Boomer ürker.

Blossom: Ve Bubbles o köpekle oynamayı bırak artık. Ayrıca  Brick!

Brick:*Ürkmüş ve biraz da korkmuş bir şekilde aceleyle* Efendim!

Blossom: Yardım etsene orada Boomer'ı azarlıyacağına! Şunları ayıralım!! IIhhhh.

Boomer: Evet beni azarlayacağına gitte "pembeli"ne yardım et.

Brick: *Fısıltıyla* Senle görüşecez *ve hemen ayırmaya gider*

Boomer korkar ama takmamaya çalışır.

Boomer: Ha bu arada niye birbirlerine girdi bunlar?

Brick: Hayal dünyana dalmasaydın bilirdin -

Bubbles: Hey! hayal dünyası bikere muazzamdır.*Der ve Boomer'ın yanına gidip*

Bubbles: Sen liderini dinleme benim gibi *hala köpekle oynuyordur ve kıkırdar* hayal dünyana dalmak kötü değil, hiç değil aksine iyi bence sen o kadar kötü birisi değilsin*Boomer kızarır ve inkar eder* ha bide bu oyun aşıkları ki bence normalde de aşıklar*İkiside kıkırdayarak gülüşürler* kim gelecekte daha iyi oyuncu olcak onu tartışıyorlardı.

O sırada

Brick: Ah çocukça.

Blossom: Biz zaten çocuğuz ama onlar yaşlarına göre davranıyor.

Brick: Ama biz onlar gibi davranırsak kendimiz olmayız, ve lider de olamayız.

Blossom: *Şaşırır* Vay be sen böyle konuşur muydun? Hem düzgün, hem doğru,hem ilham verici, hem de güzel*Brick afallar ve toparlar*

Brick: Herneyse dil bilgimde bir sıkıntı yokmuş, bunu öğrenmiş oldun. Veee ben olmasaydım bunları ayıramazadın.(Ukala bir şekilde söyler Blossom göz devirir ve kendinden emin bir şekilde)

Blossom: Hangi bunları?(Brick durur anlamaya alışır ve şöyle der)

Brick: İşte bunla-

Ağzı açık kalır. Blossom ona çok bilmiş şekilde baktı sırıttı ve kendini üstün göre bir sesle şöyle dedi.

Blossom: Şurda Boomer ve Bubbles'ı kovalayan bunlar mı?(gülüyordu)

Brick somurtur sinirle. Ve birden gülüşme sesleri durunca hemen onları yanlarına gittiler.

Fotoraf Medya Jomo Momo

Boyutlar Arası KarışıklıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin