TAKIM ÇALIŞMASI Kavgayı Ayırmak(Ateşle)

389 23 6
                                    


Eveeeeeet sonunda yazma zahmetinde bulundum;~;

Neyse kaldığımız yerden devam.

Yanlarına gittiklerinde mavişler gülmeyi bırakmış biraz korkmuştur.Çünkü ikiside aşırı derecede sinirlidirler, hiç olmadıkları kadar ve kızarmışlardır hem bu öfkeden değildir.

Boomer ve Bubbles: AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLOSSOMMMM!!!!! BRİCKKKKKKKKKK!!!!!! YARDIMM EDİNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!!!...

Brick: Acele etmeliyiz Pinky! Yoksa bunlar takımın bebeklerini ağlatıcaklar;)

Blossom: Şakanın hiç zamanı değil, ve haklısın biraz hızı arttırmamız lazım onları köşede sıkışlırıcaklardır.

Brick: Büyük ihtimalle bizim grafiti yaptığımız çıkmaz sokaktır yani...

Blossom: Onları orda yakalayıp tutabiliriz demektir bu

Brick: Böylece bizim şirinleri de kurtarmış oluruz harika! Hadi bitirelim şunu Pinky!

Blossom: Ha bu arada.. Bana Pinky demeyi BIRAK!!!

Brick: Tamam Pinky hadi bitirelim şunu artık, çok uzadı.

Blossom:*İçinden*Ondan nefret ediyorum. Agh! Dur bir dakika, Buldum!

Brick: Hadi son dönüş yolu kapatalım dönsünler.

Blossom: Tamam. Ve bu grafiti işini sonra halledicez!

Brick: Çok detaycısın biraz rahatla hem ne yazdık k-

Blossom: Detaylar olmadan bütün anlamsızdır ve neden sustun

Brick: Aağaaa.. Hiç birşey.

Blossom: Ne yazdınız Brick!

Brick: Ağaa bak geldik, işi bitirelim.

Blossom: Öyle olsun. Nasıl olsa görücez, seninle uğraşmam. Şimdi!

Brick: *İçinden* Bir an ablalarını unuttum.

Blossom: Brick, Brick! Hadi şimdi!

Brick: Tamam! HEYYY!!!!!

Blossom: Brick ilk sen.

Brick: Tamam Pinky(sırıtır)

Blossom: Ciddileş ve şunları engelle!

Brick: Pfft! Neyse, kolay kısım engellemek, zor kısım kendini dinletmek.

Blossom: Haklı olman çok sinir bozucu, aynı sırıtışın gibi!!!

Brick o sırada Blossom'ı sinir etmenin zaferiyle, bir ateş duvarı oluturur. Ve iki tarafı ayırır.

...

Evet arkadaşlar ilk anlatımı Pazar yazdım, sonra bikaç resim aradım. Ama bulamadım sonra bugüne kaldı. Resimler biraz anlamsızdı ama buraya uygundular. Neyse, umarım beğenmiş sinizdir. Ve yeniden üzgünüm.

Boyutlar Arası KarışıklıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin