Elkapva

69 7 0
                                    

Úgy döntöttem, hogy elmegyek, a sárkányokkal egy szigetre ahol nem bánthatják őket mivel már a hely kezdet szükös leni meg hát ott talán biztonságosabb is lene. Kis idő után utnak is indultunk pár óra alat oda is értünk a szigetre akkor azt kívántam bár csak sárkánylány lehetnék mert ugy minden más lene. Másnap fura érzés volt bennem sokal nagyobbnak éreztem magam, meg amikor ki jöttem a barlangomból azt éreztem mind, ha más bőrében lennék, meg néztem a kezeimet akkor vettem észre, hogy beteljesült, amit kívántam. Sárkány lettem alig akartam el hini. A tudatommal tudtam változtatni az alakom már mind úgy értem hogy emberből sárkány, és ugyan fordítva. Nem hittem volna, hogy ez be fog teljesül. De, örültem neki ép, mentem volna meg mutatni a sárkányoknak hogy mi történt velem, majd nem ott volt aztán hallottam egy hangot a messzi távolból. Egy sárkány segítségért üvöltött és én ezt meg értetem és gondolkodtam miért értem, amit mond. De gondolatom hamar el szált mert megint hallotam a hangot. A fejemben össze raktam hogy kéne repülnöm 2 perc után sikerült rá jönöm a fortélyára. Miközben repültem a sárkány fele azon járt az agyam hogy miért lehet ez velem. Aztán rá jöttem hogy ez biztos a széttört gömb müve lehet. Éreztem megamban egy sikrát ami szolit de azt a nagy eröt sose akartam használni. Mivel a gömben egy régi tűzsárkány ereje élt, és ezek szerint az ö lelke szállt belém. Ezért értem, amit mondanak. De hamar ki léptem a gondolatomból mert oda értem végülis egy órás repülés után oda is értem észre vetem a sárkányt láttam, hogy elkaptak ereztem hogy nagyon meg van ijedve. Oda osontam hozzá ember alakban. Meg próbáltam meg nyugtatni a menyire tudtam, de egy ember észre vet, és meg kérdezte mit keresek itt és közben meg fogta a vállam. Akkor el kezdtem ki engedni magamból az erőm és meg égetem az ember kezét meg fordultam és mélyen a szemébe néztem a szemeim szikrát szórtak és a tudatommal szétégetem az agyát. Aztán visszaváltoztam sárkánnyá és elégetem mindenkit, aki az utamban volt. Ki mentetem a sárkányt aztán elvittem a szigetre ahol úgy tűnt jól érezte magát láttam tetszik neki és boldogabb lett, hogy lát rajta kívül más sárkányokat is.

Sárkánylány (Befejezet)Where stories live. Discover now