Tűzben ég

88 7 0
                                    

Ezért ki találtam hogy védhetem meg az erdőt meg a sárkányom biztonságát. El mentem egy régi barlangba ahol emberek éltek anno régebben, de túl sokáig ott maradtak. Ma már csontvázak lettek belőlük akkor láttam ott egy gömböt amit gondolom vala honnan biztos elloptak. Én attól az idős pártól hallottam a legendáját hogy ez a gömb erősebb bárkinél és bárminél. Amikor meg fogta semmit sem érzet egy ideig aztán utána mikor már léptem volna ki a barlangból. Akkor fura érzés tört rám úgy éreztem hogy kicsattanok a sok energiától. Rá néztem a gömbre elmosolyodtam majd vissza futottam a sárkányomhoz. Amikor vissza értem és ő észre vette a gömböt a kezemben aztán meg hajolt előttem nagyon furcsának gondoltam amit csinált. Pár perc kellet hogy át gondoljam mi történt az elöbb. Aztán be ugrot valami ami azt sugta hogy ez a sárkányok védelmező gömbje lehet. Ezt a részét az idős pár nem mesélte csak azt hogy nagy ereje van. El határoztam azt hogy ezzel a gömbbel fogom meg állítani őket. Ugy véltem hogy egy barlang tökéltes hely erre az egészre. Pont időben értünk oda, de most le kéne vala hogy csalni az embereket a barlangba. Meg kértem a sárkányt hogy ordítson egy akkorát hogy el induljanak a hang irányába. Az emberek meg hallották az ordítást akkor a hangok irányába. Egy kis idő után meg érkeztek az emberek a barlanghoz akik ki akarják pusztítani az erdőt egyben az otthonomat. Láttam a gömbben hogy egy nagy gépet is hoztak magukkal ami ki tudta dönteni a fákat vagy bár mit ami az útjába került. Miközben néztem a gömböt az emberek be értek a barlangba és meg látták a mögöttem lévő sárkányt meg rémültek a látványtól. Fel néztem tűzben éget a szememmel láttam hogy menekülni akartak volna, de én gyorsan ki vetetem rájuk a gömb erejét aztán végig néztem mosolyogva azt ahogy szét égnek aztán tűzbe borult a ruhám és a hajam is. A sárkányal el indultunk a nagy gépek irányába amikor oda értünk. Észre vettek minket az emberek éreztem hogy nagyon félnek tőlem és a sárkányomtól. Rá néztem a gömbre és széttörtem és ami benne volt erő az egész belém szált rá vetettem az erőm a kocsira az pedig fel robbant. Mosolyogva elindultam az emberek felé és egyenként el égetem őket. Úgy éreztem hogy végeztem a dolgommal és végre nimcs bajban a sárkány otthona. El ment egy helyre ahol be csuktam a szemem és hívni kezdtem az összes sárkányt a sárkányom is be segítet. Pár percre rá meg jelent a világban lévő összes sárkány meg esküdtem hogy meg védem őket amíg élek.

Sárkánylány (Befejezet)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang