Reggel amikor felkeltem Nagyon furcsa érzésem volt. De nem értetem miért mivel sárkányok jól voltak. El határoztam hogy megyek egy kört és körül nézek biztos ami biztos. Egy barlangból hangokat hallottam. Gondoltam utána nézek hogy mi ez a hang amikor le szálltam a talajra láttam hogy nagyon sötét a barlang belseje. Nyeltem egy nagyot és be mentem már egy jó ideje sétálhatam amikor a barlang közepére értem. Úgy véltem jobb ha be vettem a sárkányos erőm mivel rossz elő érzetem volt. De jól gondoltam mivel a semmiből elö ugrot egy sárkány aki éreztem hogy nem ön maga ha tehetné rögtön meg ölne. Tudtam ha nem védekezek akkor nekem végem. De nem akartam bántani. A sárkány el indultak felém és bele harapott a nyakamba. Fel orditotam és ö jobban rá szoritot a fogaival a nyakamra tudtam ha nem szedem le magamról akkor végem. Gyors a fejembe ki terveltem mit csináljak. Tervem: ( ha a karmommal bele karmolok a mellkasába fel üvölt így el engedi a nyakam és így ki szabadulok a fogai közül.) Meg volt a tervem így bele kezdtem reméltem ez kevésbé fog neki fájni. Minden úgy alakult ahogy el terveztem utána rögtön a szemébe néztem. Azért mert van egy erőm amivel hipnotizálni tudom a sárkányok gondolkodását. Szemében akkora bosszú vágyat éreztem hogy alig bírtam ki tartani hogy ne csukjam be a szemem. De tudtam hogy nem adható fel láttam hogy megy ki egyre jobban ez a dű biztatás magam hogy már csak egy kicsit kell ki tartanom meni fog az. Par percre rá teljesen ki ment belőle én meg amint vége lett én össze estem és emberé váltam mert ki merült az erőm. A sárkány akinek segítettem meg rázta a fejét utána rám nézet és végig nyalt. Felkeltem és éreztem hogy tiszta nyál vagyok de örültem hogy jól van a sárkány. Meg kérdeztem hogy mi történt vele azt mesélte el hogy valaki meg szurta egy hegyes dologgal amibevolt egy lé amitől hírtelen vad lett. Én csak figyeltem hogy mit mesélt de megint lett egy érzésem és ez nagyon valószínűnek tűnt hogy enek még nincs vége.
VOUS LISEZ
Sárkánylány (Befejezet)
AléatoireEz egy kislányról szol aki el szakat a családjától. Aztán sárkányok mellet talál vègül menedéket. ha érdekel mi fog ezzel a lányal történi olvas bele jó olvasást.