Kitabımız çıktı :)

3.7K 128 45
                                    

Merhabalar :)

Uzun bir süreçten sonra kitabımız artık satışa açıldı. Bu benim için gerçekten değişik duygularının harmanında bir durum. Öncesinde kardeşim ve kuzenlerime anlattığım hikayelerle başladım. Sonrasında onların teşvikiyle satırlara bürünüp, ekranda yer buldu kendine yazıklarım. Tabi bunları paylaşmaya cesaret etmek de kolay bir süreç değildi. Ama paylaşılan şeylerin daha güzelleşeceğine olan inancım ağır bastı ve Güz Delisi’yle attım ilk adımı. Yaklaşık üç yıllık bir süreden bahsediyoruz. Güz Delisi yaklaşık iki buçuk yıl ekranlarınıza konuk oldu. Öncesinde forum sitelerinde başladığım bu serüven, sonrasında daha çok kişiye ulaştığım wattpat ortamıyla devam etti. Öylesine güzel sözler ve destekler gördüm ki anlatmaya kelimeler yetmez. :) Bu süreçte yanımda olan ve desteğini, ilgisini benden esirgemeyen her arkadaşıma sonsuz teşekkürler ediyorum. :)

Güz Delisi benim için heyecanlı bir yolda ve bu yol gerçekten bir sürü keskin virajın olduğu çok zorlu bir yer. Tek başına bu yolda ilerlemek neredeyse imkansız. Bu ancak sizlerin desteği ve ilgisiyle olacak bir şey. Umarım Loya, Kutay, Tuğrahan ve beni bu bilmediğimiz yolda yalnız bırakmaz ve yanımızda olursunuz. Ben hep gönülden gelenlere ve geçenlere inanırım. Sizlerle birlikte olduğum sürede böyle hisleri sonuna kadar yaşadım. Yüz yüze tanışmasak da, gönüllerimiz görmeden tanıdı ve sevdi birbirini. Eğer okuyan ve yazan olarak aramızda gönül bağımız sağlamsa her şey hepimiz için güzel olacak buna yürekten inanıyorum. :)

Kitabımız hakkındaki düşüncelerinizi ve fotoğraflarınızı benimle paylaşırsanız çok çok sevinirim. Her şey için şimdiden sonsuz teşekkürler. İyi ki varsınız. Sağ olasınız  :) 

Medya bölümünde kitabımız için hazırlanmış çalışmayı izleyebilir ve kapağını görebilirsiniz ;)

Güz Delisi’ni okumamış olanlar ve okuyup da bir kez de ellerimizde tutarak okuyalım diyenler için sipariş sitelerinin linklerini hem mesaja hem de yorum kısmına ekliyorum. :)

http://www.kitapsihirbazi.com/kitap/guz-delisi-p581902.html#.VIwZAkBf6YA.facebook

http://www.okuoku.com/kitap/guz-delisi-mevsim-serisi-1-rukiye-kayaarslan-261463.html

http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=712483

Güz Delisi - Mevsim Serisi 1 (Kitap oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin