İstanbul İmza Günü :)

1.2K 48 20
                                    

Merhabalar arkadaşlar :)

Güzel bir haberle geldim :)

Sizlerle Güz Delisi’yle başlayan tanışıklığımızı, yüz yüzeye çevirmeye ne dersiniz ;) Eğer İstanbul’da oturuyorsanız ve vaktiniz müsait olursa bu hafta sonu yani 7-8 Mart günleri saat 13-16 arası CNR Kitap fuarında Parola Yayınları standında kısmet olursa sizleri bekliyor olacağım. Ben sizlerle tanışmak için çok heyecanlıyım umarım sizlerde benimle tanışmak ister ve beni yalnız bırakmazsınız. <3 

Parola Yayınlarının düzenlemiş olduğu bu etkinlikte kısmet olursa birbirinden güzel kitaplarıyla sizlere güzel anlar yaşatan Müjde Aklanoğlu, Hasret kitabının yazarı Esra Yıldız ve Psikopat kitabının yazarı Sena Yağmur Yalçın (Anesrum) arkadaşlarımızla da birlikte olacağız. Bizler kısmet olursa sizlerle tanışmak için sabırsızlanıyoruz umarım sizlerde bizleri yalnız bırakmaz ve hep birlikte çok güzel iki gün geçiririz.

Fuar bilgilerini hem buraya yazıyorum hem de fotoğraf olarak ekliyorum. :)

CNR Kitap Fuarı

Hal:5 Stand:O10

Yeşilköy-İstanbul

Evet arkadaşlar uzun zamandır alıntı paylaşmamıştık. Güz Delisi’nden hem de Loya ve Kutay’ın geleceğini şekillendiren yerden küçük bir alıntıyla geldim. Umarım beğenirsiniz ;)

<3 <3 <3

Kutay ilk kez Loya’ya bu kadar korkusuzca bakıyordu. Kızarmış gözkapaklarının üzerinde gezdirmişti parmaklarını. İstemsiz olarak kapanmıştı genç kadının gözleri. Loya’nın o anlarda tek düşünebildiği yüzünde gezen parmaklar olmuştu. Değişikti Kutay. Dokunuşlarında sanki kırılacak nadide bir esere olan ihtimam vardı. Gözlerinden geçen parmaklar, bu seferde yüzüne dökülen saçları kulağının arkasına nazikçe yerleştiriyordu. Gerçek miydi o bakışlar? İnanabilir miydi? Deli kalbi buna öyle ihtiyaç duyuyordu ki… Kutay’ın parmakları bu seferde dudaklarının üzerinde geziyordu. Ayaklarının artık onu taşıyamayacağını düşünüyordu. Aralarındaki duygu yoğunluğu her geçen dakika daha da artıyordu. Kutay direkt gözlerinin içine bakıyordu sanki devam etmek için onay bekliyor gibiydi. Mantığı kapılma diyordu ama seven kalbi çoktan sahibine doğru yol almaya başlamıştı. Derin bir nefesle birlikte kapanan gözleri, Kutay’a da istediği izni vermiş oluyordu.

Bu sahnenin sonrasında hiçbir şey eskisi gibi olmadı. Sizlerde ikilimiz neler yaşamış merak ediyorsanız Güz Delisi'ne bir şans verin derim ;) Loya, Kutay ve Tuğrahan sayfalar arasında sizleri bekliyor olacak ;)

Her şey için şimdiden çok teşekkür ederim. Sağ olasınız, var olasınız. Allah'a emanet olun :)

Güz Delisi - Mevsim Serisi 1 (Kitap oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin