1 - "Începutul"

730 41 9
                                    

-Allyson POV-

Stăteam pe iarba verde rezemată de trunchiul unui copac în parcul din apropiere . Cu căștile în urechi fredonam versurile melodiei pe care o ascultam .

Am simțit cum un lichid se scurge pe fața mea . Am deschis încet ochii și am văzut că a început sa plouă . Mi-am deblocat repede telefonul pentru a mă uita la ceas . Pe ecran scria mare 21:35 .

-"Shit" ! Mi-am spus în gând .

Începea să plouă din ce în ce mai tare . M-am ridicat repede de jos , mi-am scos căștile din urechi și am pornit cu pași repezi spre casă . Parcul și străzile erau pustii , probabil toți s-au speriat de ploaie .

Am început sa grăbesc pasul dar m-am lovit de un corp masiv m-am dezechilibrat puțin dar spre norocul meu nu am căzut .

Imi ridic privirea din pământ pentru a vedea de cine m-am lovit . În fața mea se afla un băiat mai înalt ca mine , cu parul şaten și cu ochii căprui . Îmbrăcat cu niște pantaloni cu turul lăsat , o geaca de piele neagra și un tricou alb . Arăta bine .

-Scuze , reușesc intr-un final să spun .

-Dulceață altă dată fii mai atentă pe unde mergi , spune și pe fața lui apare un zâmbet arogant .

-Ți-aş putea spune același lucru , îi întorc repede replica .

Se apropie de mine și îmi șoptește la ureche :

-Dulceață nu mă provoca , nu știi de ce sunt în stare .

Am rămas înlemnită , cine se crede el ?

-Poftim ?

-Păpușă mi-ar plăcea să mai stăm de vorbă dar am treburi mai importante de făcut , îmi face cu ochiul și pleacă imediat .

Nu am mai spus nimic . Ce mai era de spus corect ? Deodată îmi amintesc că astăzi e duminică și mâine am şcoală .

Intr-un final ajung acasă unde sunt întâmpinată de mama .

-Allyson , pe unde ai umblat ? Mă întreabă mama vizibil nervoasă și nu o învinuiesc nu e obișnuită să întârzi atâta fără să o anunț .

-Îmi pare rău mamă , dar am pierdut noțiunea timpului și oricum am fost în parc .

-Off , du-te și schimbate ești udă leoarcă , să nu uiți ca mâine ai şcoală .

Am aprobat din cap și m-am dus în camera mea , mi-am dat jos hainele ude și le-am înlocuit cu unele uscate . M-am băgat în pat uitându-mă la ceas . Era 22:25 .

Nu imi puteam lua gândul de la băiatul acela . Se vedea după el ca era un "Bad Boy" care folosește fetele doar pentru o noapte . Părinții m-au învățat să mă feresc de astfel de oameni . Dar care ar fi şansele să îl revăd . Corect ?

Simțeam cum pleoapele mi se îngreunează și somnul își face apariția .

* * * * * * * * *

-Dimineața-

Alarma telefonului a început să sune . O opresc și mă ridic leneșă din pat . Mă duc la baie pentru a-mi face rutina de dimineață . Optez pentru o ținută simplă . O rochiță alba cu puțină dantelă și niște balerini . Mama și tata erau la serviciu așa că am plecat și eu .

Am mers la şcoală pe jos iar în 10 minute am ajuns . Am intrat în şcoală și am zărit-o pe Catlin cea mai buna prietena a mea .

Părul ei şaten era așezat perfect intr-o coadă bufantă . Ochii ei sclipesc și zâmbetul i se mărește când mă vede . Imi face cu mâna și vine spre mine .

- Heii Ally , ce faci ? Mă întreabă ea foarte veselă .

- Catlin , bine tu ?

- Eu foarte bine , ai auzit noile veşti ? Vom avea 2 colegi noi .

- Cine ar veni după 3 săptămâni de la începerea şcolii ? Am pufnit eu .

- Contează ? Oricum am auzit ca sunt foarte drăguți , spune și își mişcă sprâncenele .

Mi-am dat ochii peste cap și am mers spre sala de curs . M-am așezat cu Catlin în bancă așteptând profesorul .

- Oo Smith , ce faci ? Mă întreabă Zayn , având un zambet pervers pe fața .

Zayn este dintre băieții aceia populari care cred ca pot avea orice fata .

- Malik , ai rămas în pană de fete și te-ai gândit să încerci cu mine ? Nu îți irosi timpul , nu sunt interesată .

- Dar ce amuzante suntem azi , ca să vezi .

Uşa se deschide iar pe ea intra profesorul .

- Buna ziua copii , astăzi vo- , nu a mai apucat să spună nimic deoarece în clasă a intrat un băiat blond , cu un piercing în buză și tatuaje .

- Aici e ora de matematică a lui Gilbert ? Întreabă el plictisit .

- A profesorului Gilbert , îl corectează profesorul nervos .

- L-am găsit ! Iese din clasă și țipă pe hol acesta .

Din spatele lui apare un alt băiat . Mi se părea cunoscut apoi am realizat era băiatul arogant de aseară . Dintre toate şcolile din oraş trebuia să vină chiar la asta ? S-au uitat amândoi prin clasă , s-au dus la Zayn au bătut palma și au început să vorbească .

- Liniște nesimțiților , treceți în față și prezentațivă , spune profesorul vizibil nervos .

Şi-au dat ochii peste cap și s-au dus în față .

- Cum vă numiți ?

- Întreab-o pe mă-ta , se răstește blondul .

- Poftim ? Se încruntă profesorul .

- Luke Hemmings , și-a schimbat repede cuvintele .

- Iar tu ?

- Justin Bieber , spune celălalt plictisit .

- Treceți la loc .

S-au așezat lângă Zayn fără să spună nimic.

- Interesantă intrare , zice Catlin amuzata .

- Mda , acum școală are 3 derbedei , spun sarcastică .

M-am uitat la ei . Se pare ca băiatul se aseară deja mă observase pe fața lui a apărut un zambet pervers și după mi-a făcut cu ochiul .

M-am încruntat și mi-am dat ochii peste cap .

Se sunase și am început să îmi strâng lucrurile . M-am grăbit sa ies din clasă când cineva mă trântește de perete . Am deschis ochii enervată văzându-l pe Justin .

- Ți-a fost dor de mine papuşă ?

- De ce mi-ar fi dor de un necunoscut ? Pufnesc eu .

- Vom avea timp să ne și cunoaștem , spune apropiinduse din ce în ce mai mult .

Se uita fix în ochii mei apoi și-a coborât privirea spre buze .
Ohh , nu , nu cred ca va face asta .

S-a apropiat și mai mult iar atunci l-am împins cu toată puterea . S-a întors nervos și m-a luat de încheieturi .

- Tu nu mă respingi pe mine , înțeles ?

- Justin , da-mi drumul ! Țip eu .

- Am spus : Ai înțeles ? Zice apăsat .

- Nu ! Spun tare și răspicat .

Atunci palma lui face contact cu obrazul meu și capul mi se întoarce automat . Mi-am dus mana repede la obraz și am simțit cum lacrimile își fac apariția . M-am uitat nervoasă la el și m-am dus spre uşă dar mă trage înapoi.

- Oamenii normali primii , târfele după .

Dark PassionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum