- Allyson POV -
Am deschis ochii încet și am analizat încăperea în care mă aflam . Camera îmi era necunoscută . Totuși era mare și decorată cu bun gust . Atenția mi-a fost captată de niște fotografii cu un băiețel alături de mama , tatăl și sora sa . M-am uitat mai bine la băiețelul din poză care o ținea pe sora sa de mână și imediat mi-am dat seama cine era . Justin alături de familia sa , presupun . Lângă acea poză mai era încă una în care Justin era mai mare alături de Luke și Zayn .
M-am ridicat din pat și m-am uitat prin cameră . Eram în fața oglinzii și abia acum observasem că purtam doar un tricou alb care îmi ajungea până la jumătatea coapselor . Am înjurat în gând că Justin m-a îmbrăcat cu unul dintre tricourile lui .
Am ieșit din cameră și am coborât scările examinând fiecare particică din casă . Era foarte liniște și curat . Oare Justin locuiește singur în casa asta imensă ? Și plus că este curat lună . Ce s-a întâmplat cu familia sa ?
Mi-am alungat toate întrebările din minte când la văzut pe Justin la bustul gol îmbrăcat cu niște pantaloni strei-sferturi negri gătind în bucătărie . Ochii mei s-au mărit când am văzut toate tatuajele de pe pielea sa .
- Îți place ce vezi , ah ? Vocea sa răgușită dar totuși sexi se aude în încăpere .
- Um , nu , nu îmi place chiar deloc . Mai bine ai pune ceva pe tine .
- Iubito nu mai minți , dacă nu vorbeam eu , tu ai fii stat acolo și mă admirai toată ziua.
Obrajii mei deja începuseră să prindă o culoare roșiatică . Mi-am lăsat capul în pământ parul căzându-mi pe față .
- Îți stă bine în tricoul meu , ar trebui să îmi porți hainele mai des .
- Că tot venii vorba , cine naiba ți-a dat voie să mă dezbraci ? Spun încruntându-mă și punându-mi mâinile în şold .
- Rochia aia mi s-a părut cam incomodă , așa că am vrut să te ajut , mărturisește și începe să râdă . Dar stai liniștită aseară nu am fost așa un nesimțit și nu am văzut nimic , continuă el serios .
Am răsuflat ușurată și m-am așezat pe scaun Justin fiind atent la mâncarea pe care o prepara .
- De ce nu m-ai adus aici ? Trebuia să mă duci acasă , spun nervoasă .
- Ai adormit pe drum , răspunde simplu .
- Acum sunt trează așa că du-mă acasă , pufnesc .
Corpul i se încordează și se apropie de mine prinzându-mă de încheieturi și izbindu-mă de perete .
- Să fie ultima oară când ridici tonul la mine ! Spune și mă strânge și mai tare.
- Da ? Întreabă și eu dau afirmativ din cap .
- Nu te-am auzit ! Și îmi ridică fața la nivelul său .
- D-Da , spun mai mult țipând .
- Fată bună , rânjește și se îndepărtează .
Îmi frec încheieturile care erau roșii . Mă I drept spre ieșirea din bucatarie dar Justin se întoarce cu telefonul meu în mână făcându-mi semn să răspund . Ii iau telefonul din mână și mă uit pe ecran unde scria mare "Mama" . Ies din bucătărie și îi răspund .
- Alo mamă !
- Allyson , ce faci ? Ești bine ?
- Da mamă totul este bine .
- Noi vom mai sta ceva vreme pe aici , știi situația .
- Nu-i nimic , mă descurc .
- Să ai grijă de tine , te iubim .
- Și eu pe voi ! Și cu asta am închis
Am simțit două mâini pe cuprinzându-mi şoldurile . Parfumul său îmi invadează nările . Respirația sa fierbinte îmi cade pe obraz . Își bagă capul în scobitura gatului meu și plasează un sărut pe obrazul meu .
- Îmi pare rău , murmură el .
Chiar dacă în momentul ăla îmi venea să țip la el și să îi spun că nu este așa că nu îi pare rău , am lăsat de la mine nu mai aveam putere pentru altă ceartă .
- Nu-i nimic , se mai întâmplă , murmur eu.
M-a întors și mi-a ridicat bărbia cu două degete forțându-mă să mă uit la el . Ochii lui chiar erau sinceri cerându-şi iertare . A început sa îmi lase săruturi pe gat . Un geamăt mi-a părăsit buzele când şi-a înfipt dinți în pielea mea . S-a oprit uitându-se cu admirație la semnul făcut . Am tresărit când degetele sale au făcut contact iar cu pielea mea .
- Te-am marcat , ești a mea . Spune și rânjește .
L-am împins și m-am îndepărtat de el .
- Tu , tu înțelege că nu sunt un obiect cu care să te joci cum vrei . Nu sunt și nu voi fi niciodată a ta , pufnesc eu .
- Eşti a mea fie că vrei , fie că nu , spune chiar foarte calm .
Mi-am dat ochii peste cap și am plecat de lângă el . În bucătărie erau două farfurii frumos decorate . Îl văd pe Justin că se așează pe unul dintre scaune și îmi face semn și mie să fac același lucru .
Am început imediat să mănânc . Am luat o bucățică și am mestecat-o . Era foarte bun , mâncarea era extraordinară . Mi-am ridicat privirea pentru a mă uita la Justin care parcă aștepta un răspuns .
- Este foarte bun , de unde ai învățat să gătești așa ? Îl întreb afișând un zâmbet .
- Mă bucur că îți place , spune zâmbind . Am învățat de la mama mea .
- Unde e familia ta ? Întreb din senin .
Îl văd cum se încordează și se oprește din mâncat .
- Nu e treaba ta , spune dur .
- Oo ba cred că este din moment ce " sunt a ta " așa cum zici tu ar trebui să știu , pe fața mea apare un zambet victorios .
- La naiba cu tine ! Spune nervos și da cu pumnul în masă . Trece pe lângă mine ieșind nervos din bucătărie .
Lacrimile au început să curgă pe obrajii mei . Îmi era frică de ce se mai putea întâmpla . Îmi era frică de el .
- Felicitări Justin Bieber ai reușit să mă faci să te urăsc !
CITEȘTI
Dark Passion
FanfictionAtunci când răul de înconjoară nu mai ai cale de scăpare . Încerci sa scapi te zbați și te zbați dar degeaba . Nimeni nu te aude , nimeni nu îți simte suferință . Realizezi ca ești singura într-o lume atât de mare . Ii simt prezenta , respirația lui...