Merhaba awsular!!!!!!
Programa hoş geldiniz.
Bugünki konuğumuz Louis Tomlinson, benim tanımımla ***!!!!!
Kendisi ikizimin kocası, kocamın exidir. Yakın bir zamanda bebeği olacak, umarım mutlu olurlar.
Evet şimdi röportajımıza geçelim.
Kol: Bak.
Lou: Ne?
Kol: Şimdi ropörtaj yapacağız.
Lou: Peki.
Kol: Şimdi soruları soracağım. Soruları sorgulama. Bilinmeyen kaynaklardan gelen sorularda var. Hiç bir soru için kızmayacaksın, tamam mı?
Lou: Soruya bağlı.
Kol: Neyse. Sence Thomas nasıl biri?
Lou: Bu soruyu Thomas mı sordu?
Kol: Hayır, çoğu soruyu ben sordum.
Lou: Sen sorcan o zaman tüm soruları.
Kol:Yoo.
Lou: Neyse kafa dengi biri ve sevdiği zaman çok güzel seviyor ve yengeme çok değer veriyor iyi biri seviyorum bacanağımı.
Lou: Bu kadar
Kol:Neyse. The-Fam'de en az sevdiğin veya sevmediğin kişi kim ve neden?
Lou: Belli bir ad vermem gerekiyor mu?
Kol: Yani, kişi sordum. Ya da sadece neden sevmediğini söyleyebilirsin, isim vermeden anlatabilirsin.
Lou: Benden nefret ediyor o kişi anladın bence de neyse o da beni sevmiyor zaten umarım nefret etmeye devam etmez ama edecek.
Lou: Neys
Kol:Tm.
Kol: Kimsenin senin hakkında bilmediği bir şeyi bizimle paylaşır mısın?
Lou: Bu kadar romantik olmamın sebebi zamanında çok yıkık biriydim ve bazen hala öyleyim.
Kol: O zamanı merak ettim açıkçası.
Lou: Merak etme devam et.
Kol: Peki.
Kol: Eğer zamanı geri alabilseydin neyi düzeltirdin?
Lou: Şu 100K sıfırlamasını.
Kol: Ben de sanırım.
Lou: Ya da itiraf kitabını.
Kol: İtiraf güzel ama ya ldnflwnflsnd.
Lou: Güzel de bazıları değil neyse.
Kol: Tamam, yeni soru. Taylor'a ilk sarılmandan önce, o sana yürüdüğünde ne hissettin?
Lou: Garip çünkü şöyle bir şey vardı yenge dediğim için birden farklı bir durumda olunca bana garip gelmişti ama nedense hoşuma gitmişti.
Kol: Slk.
Kol: Bir şey soracağım, nereden yengen oluyor o senin?
Lou: İlk geldiğim zaman Harry ile çıkınca enişte demeye başlanmıştı ben enişte olunca onlara da yenge diyordum o yüzden.
Kol: Saçmaymış.
Lou: Aile de mantık arama zaten.
Kol: Neyse. Birden fazla evlenme şansın olsaydı kimleri seçerdin?
Lou: Hiç düşünmedim öyle bir şey yapmam ayrıca tek kişi ile evlenirim.
Kol: Peki. Hayatının sonuna kadar tek bir şarkı dinleyecek olsan bu ne olurdu?
Lou: Aw bu zor geldi bekle düşünmem gerek.
3 minutes later
Lou: Post Malone - Circles ve One Direction - What A Feeling, ikisinden biri.
Kol: Peki. Hiç sevgilini aldatmayı düşündün mü? Şimdiki üzerinden değil, her hangi birinden cevap verebilirsin.
Lou: Hayır her hangi biri ile birlikteyken düşünmedim.
Kol: Son soru, seni salacağım artık.
Kol: Birden bire görünmez olsaydın ilk ne yapardın?
Lou: Şey sanırım sevmediğim birine bulaşırdım.
Kol: BU KADARDI!!!!!
Kol:Röportajı sevdin mi bari?
Lou: Evet, eğlenceliydi.
Kol: O halde sana iyi günler diliyorum, görüşmek üzere. Seni özlemeyeceğim.
Lou: İyi günler sana da görüşürüz.
EVET BU KADARDI!!!
Bence güzel oldu ya.
Neyse sıradaki kişiyi heyecanla bekliyorum.
Sıradaki Lilia Buckingham.
Soruları DM'den atın.
Bu sefer daha fazla soru atın amk!!!
Eğlenceliymiş bu iş.
Görüşmek üzere, yb tarihi yok.
-kol mitchell sprouse styles erol