NAMJOON AND TAEHYUNG SITTING IN A TREE F U C K I N G
TAEHYUNG, ARTIST, FRIEND, BOYFRIEND. NAMJOON, BOYFRIEND, FRIEND, TAEHYUNGS NEW CANVAS.
NAMJOONS NAKED, SITTING ON A STOOL WHILE TAEHYUNG PAINTS. TAEHYUNG SAID NAMJOON IS SUCH A PRETTY BOYFRIEND THAT HE JUST HAD TO PAINT HIM.
BUT LIKE, JOONS NAKED. AND HARD. AND COLD AS FUCK BC THE AC IS BLASTING. BUT DID I MENTION HARD? AND TAE SEES THIS AND IS LIKE "can't paint my canvas while he's naked if he's gonna be hard." AND HE JERKS JOON OFF. JOONS LIKE "woah we ain't never did THAT before" BUT HES PLEASED AND HES ALL HAPPY TO BECAUSE TAEHYUNG FINISHED THE PAINTING.
"You're sexy as fuck Joonie." TAE SAYS. JOONS ALL BLUSHY AND SHIT BECAUSE HES STILL NOT USED TO COMPLIMENTS.
OH AND DID I MENTION THAT TAEHYUNG MAYBE SORTA KINDA FUCKS JOON YET AGAIN BUT THIS TIME HARDER AND LONGER. yea namjoon loves his life.
☆*:.。.o(≧▽≦)o.。.:*☆
me writing in caps: the saga begins
y'all don't really wanna know where I've been. BUT heyyyy how y'all doing *silence*
The fact that I've inserted two memes into this......but anyways I'll be changing the way I write after I finish the solo chapters! There won't be any more titles bc what if I have a similar idea but can't think of a title? It'll just be the ship name and that's all.
Also my lil outro about typos not being my responsibility will be GONE. It doesn't really feel like me anymore, yk? Anyways have a good day or whateva
YOU ARE READING
「Namjoon Central」
Fanfiction► NAMJOON CENTRAL;; 🍃 ⌌ - - - ☁️ │hello !! │bottom knj │top bts │no rape!!! ⌎ - - - - START: 2019/10/21 END: 2020/11/29 (book name used to be Cutie Joonie. But has since been changed on 2020/08/16)