Regels

63 4 12
                                    

Hier zijn de regels, zorg er voor dat je ze gebruikt en zeg het vooral als er regels worden overtreden.

-skip de regels niet en lees ze gewoon

-schelden en vloeken is oké, maar let er wel op dat je geen godsdiensten of ziektes of rassen etc gaat vloeken als je dat wel doet krijg je een waarschuwing, bij 3 waarschuwingen mag je niet meer mee doen, maar als je met het woord 'autist' gaat schelden dan lig je er wel gelijk uit, want ik kan daar zelf echt heel slecht tegen.
Het verschil tussen schelden en vloeken zien veel mensen anders maar voor mij is het zo:
Vloeken doe je als je bijvoorbeeld je teen stoot of zo en dan iets zegt als 'verdomde' of 'fuck' of zo iets.
Schelden is dan juist als je echt tegen iemand gaat schelden.

-let op je godplay, natuurlijk hoeft het niet allemaal heel extreem realistisch te zijn, maar zorg er ook voor dat het niet onmogelijk is.

-je mag karakters klonen (want anders kun je soms niks met een karakter omdat er iemand niet is) het wachtwoord is 'ik heb de regels gelezen'

-smut is toegestaan maar maak dan een aparte reactie ivm spam.

-als je karakters van een ander wilt doden overleg dan eerst. (Mijn karakters mag je wel doden als dat bij de storyline past) maar houdt er wel rekening mee dat als je een elf geclaimd hebt die sneller dood gaat door de vampieren want anders is het te onrealistisch.

-niemand is perfect dus maal geen alleskunners van je karakters (want als je karakter alles kan is het ook minder spannend en zelfs voorspelbaar)

-als de Rp dood is mag je een soort gelijk iets maken, maar dan wil ik wel dat je zegt dat het idee van mij is en dat mag dan ook echt alleen waneer de Rp al dood is.

Vampire schoolWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu